لینک های دسترسی

Breaking News

نگرانی مسلمانان امریکایی از دوره ریاست جمهوری ترمپ


بانوان با حجاب از اعمال خشونت و تبعیض آمیز علیه مسلمانان امریکایی هراس دارند
بانوان با حجاب از اعمال خشونت و تبعیض آمیز علیه مسلمانان امریکایی هراس دارند

نتایج انتخابات امسال ریاست جمهوری ایالات متحده،امری است که تعداد اندک از مسلمانان امریکایی انتظار آن را داشتند. مسلمانان امریکایی زندگی خود را تحت قیادت رهبر جدید باید به پیش ببرند که در طول مبارزات انتخاباتی اش وعده کرده بود تا از ورود کلی مسلمانان به ایالات متحده جلوگیری نماید.

اظهارات پرجنجال دونالد ترمپ، رئس جمهور منتخب ایالات متحده، یک نگرانی گسترده را در میان مسلمانان این کشور بوجود آورده است.

عبدالله حمود که توانست مؤفقانه به مجلس نمایندگان ایالت میشگن راه یابد، شب انتخابات برایش مملو از احساسات مختلف بود. وی گفت "ترمپ در مورد تعصب و تبعیض نژادی صحبت میکرد. او در حقیقت این امر را در بدل بدست آوردن رای رسمیت داد و ما نتایج آن را می بینیم."

برخی دیگر از مسلمانان امریکایی به این باور اند تا درعوض هدف قرارگرفتن بیم و هراس، آمادۀ مبارزه با همچو پدیده ها در جامعه امریکایی باشند. با آنکه شمار زیاد از مسلمانان امریکایی به هیلری کلنتن رای دادند اما از نامزدی اش بسیار خرسند نبودند.

واکنش مسلمانان امریکایی دربرابر برنده شدن ترمپ
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:12 0:00

هراس مسلمانان امریکایی جزئی بار دوش دونالد ترمپ رئیس جمهور منتخب جمهوریخواهان به حساب میرود که قرار است به تاریخ ٢٠ جنوری سال ٢٠١٧ کارش را آغاز کند.

XS
SM
MD
LG