لینک های دسترسی

Breaking News

نیوزیلند به بازی نهایی جام جهانی ۲۰ اوورۀ کرکت راه یافت


نخستین رقابت دور نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰ اوورۀ کرکت میان تیم‌های انگلند و نیوزیلند در ابوظبی برگزار شد که نیوزیلند با شکست دادن حریف‌اش به بازی نهایی این جام راه یافت.

انگلند در این بازی که روز چهارشنبه دهم نومبر (۱۹ عقرب) برگزار شده بود، ابتدا به بیتینگ پرداخت و در ۲۰ اوور بازی توسط چهار بازیکن هدف ۱۶۷ دوش را به نیوزیلند تعیین کرد.

نیوزیلند نیز فقط با از دست دادن پنج بازیکن توانست این هدف را پوره کرده و برندۀ بازی شود. با این پیروزی، نیوزیلند نخستین تیم جام جهانی بازی‌های ۲۰ اوورۀ کرکت ۲۰۲۱ است که به بازی نهایی این جام راه می‌یابد.

در بازی نیمه‌نهایی نیوزیلند در برابر انگلند، میچل بازکین نیوزیلندی کارکرد عالی از خود نشان داده و با انجام دادن ۷۳ دوش پیروزی تیمش را یقینی ساخت.

بازی دوم نیمه‌نهایی این جام روز پنجشنبه ۱۱ نومبر در شهر دوبی میان تیم‌های پاکستان و آسترالیا برگزار می‌شود و بازی نهایی میان تیم برندۀ رقابت فردا و نیوزیلند روز یکشنبه ۱۴نومبر برگزار خواهد شد.

افغانستان نیز در این جام رقابت کرد و در پنج بازی مرحلۀ نخست، با پیروزی در دو رقابت و باختن سه بازی دیگر از ادامۀ حضور محروم شد.

XS
SM
MD
LG