لینک های دسترسی

Breaking News

پاکستان: سربازان هندی یک بس ملکی را هدف قرار دادند


درگیرهای مسلحانه میان نیروهای هند و پاکستان در طول ماه های اخیر اوج گرفته است
درگیرهای مسلحانه میان نیروهای هند و پاکستان در طول ماه های اخیر اوج گرفته است

در ادامۀ تنش های اخیر میان پاکستان و هند، اردوی پاکستان گفته است که صبح امروز در نتیجۀ حملۀ سربازان هندی بر یک بس در کشمیر تحت ادارۀ پاکستان، حد اقل ١١ فرد ملکی کشته و ١٥ تن دیگر مجروح شده اند.

دفتر مطبوعاتی اردوی پاکستان با نشر یک اعلامیه گفته است که این حمله صبح امروز در وادی نیلم صورت گرفته و می افزاید که سربازان هندی یک امبولانس را نیز که به منظور انتقال زخمیان به ساحه فرستاده شده بود، مورد هدف قرار دادند.

مقامات هند تا هنوز در مورد ابراز نظر نکرده اند، اما یک سخنگوی اردوی آن کشور گفته است که سربازان پاکستان صبح امروز بر پوسته های امنیتی نیروهای هند در چندین ساحه شلیک کرده اند.

رویداد اخیر، یک روز پس از آن صورت می گیرد که اردوی هند روز گذشته پس از کشته شدن سه سرباز آن کشور در نتیجۀ یک حملۀ نیروهای پاکستانی، متعهد به انجام عمل انتقام گیرانه شده بود.

مقامات نظامی هند گفته اند که نظامیان پاکستانی با جسد یک تن از سربازان هندی بی حرمتی نیز کرده اند، اما اردوی پاکستان این ادعای هند را رد کرده است.

درگیرهای مسلحانه میان نیروهای هند و پاکستان در طول ماه های اخیر اوج گرفته است و هردو کشور یکدیگر را به نقض یک موافقتنامۀ آتش بس، که در سال ٢٠٠٣ میان هردوی آنان امضا شده بود، متهم می کنند.

پاکستان: سربازان هندی یک بس ملکی را هدف قرار دادند
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:02 0:00

XS
SM
MD
LG