لینک های دسترسی

Breaking News

دستین پوریر در یک رقابت دیدنی مک‌گریگر را شکست داد


دستین پوریر، ورزشکار امریکایی رشتۀ هنرهای رزمی مختلط در دومین رویارویی با کانر مک‌گریگر، حریف آیرلندی اش، توانست شکست گذشتۀ خود را جبران کرده و مک‌گریگر را در روند دوم شکست دهد.

پوریر روز یکشنبه ۲۴ جنوری (پنجم دلو) دقایقی پس از این مسابقه (یو‌اف‌سی ۲۵۷) گفت که از این پیروزی خرسند است اما شگفت‌زده نشده است. او گفت برای کسب پیروزی در این مسابقه آماده بود و برای کمایی کردن آن "بسیار خوب" بازی کرده است.

مک‌گریگر نیز پس از این شکست گفت: "بر می‌گردم و تصفیه حساب می‌کنم. اینکار را خواهم کرد."

در رقابت نخست میان دو ورزشکار در سال ۲۰۱۴ مک‌گریگر توانسته بود پوریر را در عرض دو دقیقه شکست دهد.

پوریر که آرزوی پیروزی بر حریف دیرینه‌اش را داشت، پیش از این مسابقه به شبکۀ سی ان ان گفته بود که اینبار در مقایسه با شش سال پیش، از رهگذر "روحی" آمادگی بهتری دارد.

پوریر گفت: "پیش از این جوانتر بودم، توجه زیادی به جوانب روحی و روانی مسابقه نمی‌کردم. به منتقدان خود گوش فرا دادم، به دیدگاه‌های مردم گوش دادم."

اما پیش از این مسابقه، مک‌گریگر به طرفداران خود وعده داده بود که فقط در عرض شصت ثانیه پوریر را "ناک اوت" خواهد کرد.

با این برد، پوریر ۲۷ پیروزی و شش شکست را در کارنامۀ خود دارد و مک‌گریگر نیز با این شکست ۲۲ پیروزی پنج شکست را ثبت کارکردهای ورزشی خود کرد.

پس از اینکه حبیب نورمگمدوف بازنشستگی خود را از رقابت‌های یو اف سی اعلان کرد، مک‌گریگر مدعی لقب قهرمانی پنداشته می‌شد، اما اکنون پوریر ادعای قهرمانی کرده است.

رقابت یو اف سی ۲۵۷ در ورزشگاه "اتحاد" در جزیره یاس شهر ابوظبی امارات متحدۀ عرب برگزار شده بود و در آن حدود ۲۰۰۰ تماشاچی با رعایت فاصلۀ فزیکی و مقررات بهداشتی به خاطر جلوگیری از انتشار کروناویروس در سالون اجازۀ حضور یافته بودند.

XS
SM
MD
LG