لینک های دسترسی

Breaking News

رابرت ترمپ، برادر رییس جمهور امریکا درگذشت


رابرت ترمپ، برادر دونالد ترمپ، رییس جمهور ایالات متحدۀ امریکا که چندی پیش به خاطر بیماری در شفاخانه‌ای در نیویارک بستر شده بود، ناوقت شنبه ۱۵ اگست (۲۵ اسد) درگذشت.

قصر سفید با نشر بیانیه‌ای از قول رییس جمهور گفته است: "او تنها برادرم نبود، بهترین دوستم بود. نبودش به شدت حس خواهد شد، اما دوباره دیدار خواهیم کرد. خاطرات او برای همیشه در قلبم جاودان خواهد بود. رابرت، دوستت دارم. روحت شاد."

یک روز پیش از درگذشت رابرت ترمپ، رییس جمهور دونالد ترمپ برادر بزرگ‌اش به شفاخانه‌ای که وی در آن بستر بود رفت و برای ۴۵ دقیقه در کنارش نشست و از وی عیادت کرد.

تا کنون دلیل مرگ رابرت ترمپ مشخص نشده است، اما رییس جمهور ترمپ روز جمعه به خبرنگاران گفته بود که وی به شدت بیمار است.

ایوانکا ترمپ، دختر رییس جمهور ترمپ در یک پیام تویتر نوشته است: "کاکا رابرت، دوستت داریم. شما همیشه در قلب‌ها و دعاهای مان استید."

اریک ترمپ، پسر دونالد ترمپ نیز در یک پیام تویتر به خاطر درگذشت کاکایش ابراز تاثر عمیق کرده است. او نگاشته است: "رابرت ترمپ مرد قوی، مهربان و وفادار به اصول بود. هرکسی که با وی روبرو می‌شد، بی درنگ گرمی او را حس می‌کرد."

رابرت ترمپ در سال ۱۹۴۸ تولد شده بود. او در سال‌های اخیر یکی از ارکان اساسی تجارت املاک خانوادۀ ترمپ بود و به شدت به دونالد ترمپ وفادار بود.

رابرت ترمپ چند ماه پیش تلاش فراوان کرد تا مانع نشر کتاب ماری ترمپ، برادرزاده اش شود؛ کتابی که در آن خانم ترمپ از دونالد ترمپ به عنوان "خطرناک‌ترین مرد جهان" یاد کرده است.

XS
SM
MD
LG