لینک های دسترسی

Breaking News

بر شاهپور زدران "حملۀ مسلحانه" صورت گرفته است


شاهپور زدران، بالر تیم ملی کرکت افغانستان
شاهپور زدران، بالر تیم ملی کرکت افغانستان

شاهپور زدران، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان، شام شنبه از یک حمله مسلحانه جان سالم بر در برد.

آقای زدران می گوید، حینیکه همراه با برادرش به سوی منزل روان بود، افراد مسلح ناشناس بر موتر حامل آنان گلوله باری کردند که به وی و برادرش آسیبی نرسیده است.

آقای زدران به رادیوآشنا گفت که بالای هیچ کسی شک نداشته و با هیچ کسی هم مشکل و یا دشمنی شخصی ندارد؛ اما از حکومت و نیرو های امنیتی افغانستان خواست که به امنیت بازیکنان تیم ملی کرکت توجهی جدی نماید.

این بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان افزود که بورد کرکت افغانستان را در جریان گذاشته و مقامات کرکت تعهد کرده اند که قضیه را از نزدیک پیگیری می کنند.

شاهپور زدران که از بالران معروف تیم ملی کرکت افغانستان است، مدتی از میدان های رقابت کرکت دور بود که در پی یک مصاحبه با رادیوآشنا ادعا کرد که مسوولین پیشین بورد کرکت با وی به خاطر مسایل شخصی مخالفت ورزیده و او را از میدان های رقابت بین المللی کرکت دور نگهداشته اند.

ریاست جمهوری افغانستان که مستقیماً فعالیت های بورد کرکت را تحت نظارت دارد، در یک اقدام فوری و کم سابقه، رئیس بورد کرکت افغانستان را برطرف و مشعل عاطف را به حیث رئیس جدید بورد کرکت معرفی کرد.

این اولین باریست که بر یک بازیکن تیم کرکت افغانستان چنین حمله یی صورت می گیرد.

دو سال پیش، چند فرد مسلح با چاقو، شب هنگام بر یوسف کارگر، مربی تیم ملی فوتبال أفغانستان در نزدیکی منزلش حمله کردند و او را شدیداً مجروح ساختند. تا کنون عاملین آن حمله بازداشت یا شناسایی نشده است.

تاکنون بورد کرکت افغانستان به گونۀ رسمی در بارۀ حمله بر شاهپور زدران ابراز نظر نکرده و پولیس کابل نیز تاهنوز در رابطه چیزی نگفته است.

XS
SM
MD
LG