لینک های دسترسی

Breaking News

طالبان شش عضو یک خانواده را در فاریاب کشتند - مقام‌ها


مقام‌های امنیتی ولایت فاریاب گفته اند که گروه طالبان شش عضو یک خانواده را شب گذشته در ولسوالی اندخوی این ولایت به گلوله بسته اند.

غیب‌الله سادات، فرمانده پولیس فاریاب روز یک شنبه ۱۹ جنوری (۲۹ جدی) به صدای امریکا گفت زنان و کودکان شامل قربانیان اند. او گفت که این رویداد نیمه‌های شب گذشته "توسط قطعه سرخ گروه طالبان صورت گرفته است."

فرمانده پولیس فاریاب افزود: "شش عضو یک خانواده در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب به شمول دو مرد، سه زن و یک کودک جان باخته اند و یک زن و یک کودک دیگر در اثر تیراندازی جنگجوی طالبان زخمی شده اند."

تا اکنون انگیزه این رویداد روشن نیست، اما فرمانده پولیس فاریاب حدس می‌زند که این خانواده ممکن به دلیل رفت و آمد زیاد به مرکز شهر مورد حملۀ طالبان قرار گرفته باشد.

مقام‌ها در فاریاب گفته اند که این اعضای خانواده در روستای خانقاه ولسوالی اندخوی این ولایت زندگی می‌کردند که این روستا از چندین ماه بدین‌ سو در کنترول گروه طالبان قرار دارد.

از سویی هم یک منبع محلی در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب که از گرفتن نامش در گزارش خودداری کرد به صدای امریکا گفت که پیش از این یکی از اعضای این خانواده عضویت گروه طالبان را داشت که به تازگی، صفوف این گروه را ترک کرده بود.

فرمانده پولیس فاریاب همچنان از کشته‌شدن سه عضو برجسته قطعه سرخ طالبان که به گفتۀ وی در قضیۀ اخیر دست داشته اند، خبر داد.

اما گروه طالبان دست داشتن در کشتن اعضای این خانواده را رد کرده اند.

XS
SM
MD
LG