لینک های دسترسی

Breaking News

مادری با به دنیا آوردن ۱۰ کودک ریکارد قایم کرد – گزارش


مادری در افریقای جنوبی ادعا کرده است که ۱۰ کودک، هفت پسر و سه دختر به دنیا آورده و ریکارد جهانی را که ماه گذشته ثبت شده بود، شکسته است.

گوسیامی تمارا ستولی ۳۷ ساله که مادر دو کودک شش ساله دوگانگی دیگر نیز است، گفته است که در ابتدا فکر می‌کرد که با هشت فرزند حامله است، اما روز دوشنبه گذشته پس از عمل جراحی با تولد دو کودک دیگر شگفت زده شد.

نوزادان خانم ستولی پیش از وقت بدنیا آمده و به گفته‌ای تیبوهو سوتتسی، شوهرش، او هفت ماه و هفت روزه باردار بود.

آقای سوتتسی به روزنامهٔ محلی پریتوریا نیوز گفت: "هفت پسر و سه دختر است. من خوشحالم. من احساساتی استم نمی توانم زیاد صحبت کنم."

مقامات افریقایی جنوبی گفته اند که تلاش دارند این ادعا را تایید کنند.

سخنگوی ریکاردهای جهانی گینس گفته است: "ریکاردهای جهانی گینس از خبر به دنیا آوردن ۱۰ نوزاد توسط گوسیامی تمارا ستولی آگاه است و ما تبریکات و تمنیات خود را برای خانواده آنان می‌فرستیم."

او افزود: "در حال حاضر، ما هنوز این موضوع را به عنوان یک ریکارد تایید نکرده ایم. زیرا سلامت مادر و نوزادان از اولویت بالاتری برخوردار است. " اما او گفته است که در حال بررسی این موضوع استند.

ماه قبل حلیمه سیس، زن ۲۵ ساله مالی در مراکش نه طفل همزمان، پنج دختر و چهار پسر به دنیا آورد. به گفته داکتران مسوول، این نوزادان ۱۰ هفته پیش از وقت تولد شان به دنیا آمده و همهٔ شان صحتمند بودند.

پیش از حلیمه، نادیه سلیمان، در ایالات متحده هشت کودک همزمان به دنیا آورده بود. نوزادان نه هفته قبل از وقت تولد شده، اما سالم و صحتمند بودند.

XS
SM
MD
LG