لینک های دسترسی

Breaking News

شکیرا به خاطر گریز مالیاتی در اسپانیا محاکمه می‌شود


یک محکمه در اسپانیا روز سه شنبه ۲۷ سپتمبر (پنجم میزان) دستور داد که شکیرا آوازخوان مشهور کولمبیایی به اتهام نپرداختن بیش از ۱۴ میلیون دالر مالیات بر درآمد رسماً محاکمه شود.

این هنرمند ۴۵ ساله در ماه جولای توافقی برای حل و فصل این قضیه را رد کرد و سبب شد که دستور محاکمۀ او صادر شود و احتمال می رود که به هشت سال زندان محکوم شود.

تاریخ برگزاری محاکمۀ او هنوز مشخص نشده است.

سارنوالان شکیرا را به نپرداختن مالیات بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ متهم می‌کنند و خواهان هشت سال زندان برای این هنرمند شده اند. شکیرا علت نپرداختن مالیات را "زندگی خانه بدوش" او به دلیل کارش در سال‌های یاد شده عنوان کرده است.

در بیانیۀ منتشر شده از سوی وکلای شکیرا آمده است: "دستور محاکمۀ شکیرا اقدام عادی دیگری در رسیدگی به این نوع قضایا است. وضعیت تغییر نکرده و همه چیز به روال عادی خود به پیش می رود. وکلای او کار خود را انجام می دهند و در زمان مناسب دلایل کتبی برای دفاع از او را ارایه خواهند کرد."

شکیرا هفتۀ گذشته متعهد شد که در برابر اتهامات وارده مبارزه می کند. او همچنان این اتهامات را "نادرست" خواند و گفت که قبل از اقامۀ دعوا این بدهکاری را به اداره مالیات اسپانیا پرداخته است.

XS
SM
MD
LG