لینک های دسترسی

Breaking News

چانه زنی لیگ اسپانیا با انتقال نیمار از بارسلونا


نیمار روز چهار شنبه وداع با بارسلونا و پیوستن با کلپ سینت جرمین پاریس را تایید کرد
نیمار روز چهار شنبه وداع با بارسلونا و پیوستن با کلپ سینت جرمین پاریس را تایید کرد

لیگ اسپانیا گفته است که تلاش نمایندگان نیمار، فوتبالر برازیلی ، برای پرداخت ۲۶۲ میلیون دالر و خریداری این ستارۀ مشهور از کلپ بارسلونا به کلپ سینت جرمین پاریس نا موفق بوده است.

خبرگزاری اسوشیتدپرس از قول یک مقام لیگ اسپانیا گزارش داده است که این لیگ تا کنون تادیات را نپذیرفته و نیز گفته شده است که لیگ اسپانیا به عنوان میانجی بین نیمار و کلپ سینت جرمین عمل نخواهد کرد.

با اینحال، پرهیز لیگ اسپانیا از پذیرفتن تادیات، مانع خروج نیمار از کلپ بارسلونا نخواهد شد، زیرا این پول مستقیماً به کلپ بارسلونا نیز پرداخته شده می‌تواند.

از قول این مقام لیگ اسپانیا که نخواسته است نامش گرفته شود، نگاشته شده است که خوان دی دیوس کرسپو، وکیل اسپانیایی، که از نیمار وکالت می‌کند، روز پنجشنبه همراه با سه برازیلی به دفتر لیگ اسپانیا رسیده اند تا پولی را که در بدل نیمار تعیین شده است، تادیه کنند.

خاویر تیباس رئیس لیگ اسپانیا روز چهار شنبه گفت که به باور این لیگ انتقال پول برای خریداری نیمار، قواعد مالی بازی منصفانۀ فدراسیون فوتبال اروپایی را نقض می‌کند.

نیمار ۲۵ ساله که یکی از استعدادهای عالی جهان فوتبال است، پس از هفته ها سکوت روز چهار شنبه سکوت خود را شکست و به متصدیان، بازیکنان و مربی بارسلونا گفت که این کلپ را ترک می کند.

نیمار با به ثمر رساندن ۱۰۵ گول، در پیروزی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، دو لیگ اسپانیا، سه رقابت تیم‌های فوتبال اسپانیا، یک جام جهانی، یک سوپر کپ فدراسیون فوتبال اروپایی و دو سوپر کپ اسپانیا، نقش کلیدی را ایفا کرده است.

XS
SM
MD
LG