لینک های دسترسی

Breaking News

حسابات جعلى تويتر با آغاز تحقيقات ناپديد شدند


مقامات ايالتى و فدرال ايالات متحده، تحقيقات را در باره صفحات جعلى در تويتر، آغاز كرده اند.

نيويارك تايمز گزارش می دهد كه با آغاز اين تحقيقات، میلیون ها دنبال کنندۀ تویتر حسابات ده ها افراد برجسته در آن رسانۀ اجتماعی،از صفحۀ تویتر ناپدید شدند.

سرمايه داران، ورزشكاران و خبرنگاران در ميان كاربران صفحه تويتر شامل اند که پس از آغاز تحقیقات، دنبال کنندگان یا Followers خود را که ظاهراً علاقمند افراد برجسته و معروف بودند، از دست دادند.

اين افراد بيشتر پیروان صفحات خود را از شركت ديفومى خريدارى كرده بودند. اين شركت براساس معلومات كابران صفحات واقعی، حسابات جعلى تويتر را ايجاد مى كرد.

نيويارك تايمز به نقل از مسوولين تويتر گزارش می دهد که آنان عليه شركت ديومى، اقداماتى را انجام خواهند داد. سخنگوى شركت تويتر در باره اينكه صفحات جعلى را در آن رسانه مسدود مى كند یاخير، نخواست چيزى بگويد.

تويتر يكى از صفحات عمدۀ رسانه هاى اجتماعى محسوب مى شود كه سكوى نشر خبرها و نظريات سياستمداران، رهبران كشورها و ساير فعالان مدنى به حساب مى آيد.

موضوع پیروان جعلى صفحات اجتماعى از دير زمانى وجود داشته و اكثر افراد و شركت ها به خاطر كسب شهرت و نشان دادن محبوبيت در ميان مردم مى خواهند در صفحات اجتماعى شان پیروان بیشتر داشته باشند.

XS
SM
MD
LG