لینک های دسترسی

Breaking News

هشدار ها در مورد تهدیدات ویروس انترنتی


حکومت اوباما به شرکت های امریکایی در مورد خطر یک ویروس انترنتی که تاسیسات نفتی ایران را هدف قرار داد، هشدار میدهد. این در حالی است که سؤظن ها در مورد اینکه ایالات متحده در خفا سلاح انترنتی را علیه کشور های خارجی استفاده میکند، افزایش یافته است.

صفحه انترنتی بومرنگ میگوید، بازی دوگانه حکومت در هشدار دهی به شرکت ها از این خطرات و تولید نرم افزار های تسلیحاتی، خطرات ناخواسته آنرا، برجسته میسازد.

سلاح انترنتی به مانند فیر یک راکت و یا گلوله علیه یک دشمن نمی باشد بلکه میتواند به صورت تصادفی به کمپوتر هایی سرایت کند که مورد هدف نمی باشد. این یکی از آزمون های بزرگی است که تولید کنندگان این نوع ویروس ها با آن مواجه استند.

وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در مورد این ویروس جدید که به نام (فلیم) یاد میشود، هشدار داده و میگوید در حال حاضر هیچ کمپیوتری در داخل خاک ایالات متحده به آن مصاب نشده است. گفته شده است که ویروس (فلیم) یک وسیله جاسوسی بوده و بسیار پیچیده میباشد، و با مهارت داخل سیستم کامپیوتری موسسات و شبکه های خصوصی میشود. این ویروس قادر به شنیدن تبادله اطلاعات بوده و تصاویر، صدا ها و فشار دکمه ها را ثبت میکند.

سؤظن ها در مورد دست داشتن ایالات متحده در تولید این ویروس به روز جمعه بعد ازنشر یک مقاله در یک روزنامه معتبر امریکایی، بالا گرفت.

نیویارک تایمز به نقل از منابع ناشناس نزدیک به این برنامه نگاشته است که ، امر این حمله که فقط بعد از اشغال دفتر ریاست جمهوری توسط اوباما در سال ۲۰۰۹ صادر شد، برنامۀ سلاح انترنتی ایالات متحده را وسیعاً گسترش داده است.

XS
SM
MD
LG