لینک های دسترسی

Breaking News

جف سشنز: مرتکبین افشای معلومات سری، به عدالت کشانیده خواهند شد


جیف سیشنز، لوی سارنوال ایالات متحده، گفنخ است که "فرهنگ افشای معلومات سری باید متوقف گردد. این ملت باید فرهنگ افشا سازی را متوقف کند."
جیف سیشنز، لوی سارنوال ایالات متحده، گفنخ است که "فرهنگ افشای معلومات سری باید متوقف گردد. این ملت باید فرهنگ افشا سازی را متوقف کند."

خشم قصر سفید در مورد افشای معلومات سری حکومت ایالات متحده در حالی افزایش رو به افزایش است که ادارۀ دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در نظر دارد تا اقداماتی را روی دست بگیرد تا از افشای معلومت سری در آینده جلوگیری گردد.

لوی سارنوال ایالات متحده روز جمعه در یک کنفرانس خبری در شهر واشنگتن دی سی گفت "افشای معلومات سری، تهدید به امنیت ملی" امریکا است.

جف سشنز، تاکید کرد که "فرهنگ افشای معلومات سری باید متوقف گردد. این ملت باید فرهنگ افشا سازی را متوقف سازد."

آقای سشنز همچنین کسانی که معلومات سری را افشا می سازند "جنایتکار" خوانده گفت که "عدالت" بالای آنان تطبیق خواهد شد.

اظهارات لوی سانوال ایالات متحده، یک هفته پس از آن بیان شد که رئیس جمهور ایالات متحده، در یک پیام تویتر خود نوشت که آقای سیشن در قسمت جلوگیری از افشای معلومات سری، "ضعیف" عمل می کند.

آقای سشنز به صورت مشخص گفت که با انتقاد های که از سوی رئیس جمهور ترمپ صورت گرفته است، کاملاً موافق است، زیرا به گفتۀ وی افشای معلومات سری یک حکومت، امنیت آن کشور را با خطر مواجه می کند.

جف سشنز گفت "هرگاه رهبران حکومت نتوانند به صورت آزادانه و با اعتماد با رهبری جهان در مسایل حساس صحبت کنند، هیچ حکومت قادر نخواهد بود به صورت موثر عمل کند."

لوی سارنوال ایالات متحده افزود که وی اجازه نخواهد داد افراد ناشناس با استفاده از مجوز های امنیتی، معلومات سری حکومت ایالات متحده را به "فروش" برساند.

آقای سشنز گفت که تعقیب عدلی چنین قضایا هرگز کار ساده نبوده، اما این مسایل به صورت جدی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و در نهایت مرتکبین آن، در برابر اعمال شان، پاسخگو خواهند شد.

در همین حال، دان کوتس، رئیس استخبارات ملی ایالات متحده، ضمن نگرانی از افشای معلومات سری حکومت امریکا گفت که افشای معلومات سری به رسانه ها و کشور های خارجی، مصونیت و امنیت ایالات متحده را به مخاطره انداخته است.

دان کوتس، رئیس استخبارات ملی امریکا، گفته است که کسانیکه معلومات سری حکومت ایالات متحده را افشا می کنند، حسابده خواهند شد
دان کوتس، رئیس استخبارات ملی امریکا، گفته است که کسانیکه معلومات سری حکومت ایالات متحده را افشا می کنند، حسابده خواهند شد

آقای کوتس در مورد گفت "در چند سال اخیر، ادارات استخباراتی ایالات متحده شاهد بدترین افشای معلومات سری در تاریخ بوده است. این معلومات سری به رسانه و کشور های متخاصم داده شده است... و این افشاگری ها موجب تهدید های جدی به امنیت ملی کشور گردیده است."

آقای کوتس گفت که افشای معلومات سری محدود به ادارات استخباراتی نبوده، بلکه در ادارات مختلف امریکا به شمول ادارات اجرائیه حکومت صورت می گیرد.

آقای کوتس همچنین هشدار داده گفت افرادیکه مرتکب افشای معلومات سری می شوند، به عدالت کشانیده خواهند شد.

آقای کوتس افزود "این را بدانید: اگر شما به شکل نا مناست معلومات سری را افشا می کنید، ما شما را پیدا خواهیم کرد و شما را مورد تحقیق قرار خواهیم داد. شما را به طور کامل مطابق قانون مورد پیگرد قرار خواهیم داد و از نتایج آن خشنود نخواهید بود."

اظهارات مقامات عدلی و استخباراتی ایالات متحده در مورد تعقیب افرادیکه معلومات سری حکومت امریکا را افشا می کنند، در حالی بیان شده است که در سال جاری معلومات محرم در مورد کمپاین مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور ترمپ، به رسانه ها راه یافت.

XS
SM
MD
LG