لینک های دسترسی

Breaking News

کاهش محبوبیت جمهوریخواهان در بحث روی بودجه


کاهش محبوبیت جمهوریخواهان
کاهش محبوبیت جمهوریخواهان
نظر پرسی های عامه نشان می دهد که پس از مسدود شدن قسمی ادارات حکومتی موقف جمهوریخواهان متضرر شده است. طرفداران محافظه کار تی پارتی در کانگرس به منظور کم اهمیت ساختن برنامه جنجال بر انگیز بیمه صحی رئیس جمهور اوباما از مسدودی دوایر دولتی حمایت کردند که البته یک تلاش ناکام بود . جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا از برگشت کارمندان حکومتی به کار استقبال نمود.

سناتور تد کروز از حزب جمهوریخواه از ایالت تکساس نقش عمده در مسدود شدن ادارات حکومت و کم اهمیت جلوه دادن قانون اصلاحات در برنامه صحی رئیس اوباما داشت. آقای کروز گفت" به نظر من مجلس نماینده گان باید به آنچه انجام می دهد ادامه دهد، یعنی جدی ایستادگی نماید."

تد کروز
تد کروز
اگر تد کروز در انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری خود را کاندید کند به رقابت محافظه کاران دیگر مثل ران پال از ایالت کنتکی مواجه خواهد شد. ران پال می گوید" سیاستمداران خود را مسوول در بخش حفاظت از حیات و مبارزه علیه جنگ بر عیسویت مسوول بدانید."

تد کروز و ران پاول هر دو بر علیه ختم مسدودیت ادارات حکومتی رای دادند. اما فن ومبر، عضو سابق کانگرس از حزب جمهوریخواه، می گوید که حزب وی از این ناحیه متضرر شده است. آقای ومبر می گوید" نام جمهوریخواهان صدمه دید و تا زمانی ترمیم نخواهد شد که ما یک کاندید جمهوریخواه داشته باشیم تا فرصت تغییر انرا یابد."

برگشت کارمندان حکومت فدرال به وظایف شان
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:51 0:00
رئیس جمهور اوباما جمهوریخواهان را ترغیب به همکاری بیشتر نمود. آقای اوباما گفت" اگر شما به یک پالیسی مشخص یا رئیس جمهور مشخص علاقمند نیستید برای موقف خود مباحثه کنید ،در انتخابات برنده شوید، برای تغیر ان فشار بیاورید، ولی به سیستم صدمه نزنید."

رئیس جمهور اوباما گفت صحبت های زیادی در این اواخر روی سیاست های مسدودی ادارات حکومتی صورت گرفت اما حقیقت این است که هیچکس در این راستا برنده نیست.

XS
SM
MD
LG