لینک های دسترسی

Breaking News

هشدار طوفان شدید برف درسواحل شرق امریکا


us snow storm
us snow storm

سواحل شرق ایالات متحده از فیلادلفیا تا شهر نیویارک و مین امروز دوشنبه با طوفان شدید برف، که تا نود سانتی متر پیش بینی شده، مواجه میباشد. گفته میشود این طوفان باعث مختل شدن راه های مواصلاتی برای ملیون ها تن درین بخش امریکا شود.

ادارۀ ملی هواشناسی ایالات متحده هشدار داد که بعد از ظهر امروز دوشنبه، برف سنگینی تمام مناطق سواحل شرقی را فرا خواهد گرفت که از اثر آن راه های مواصلاتی مسدود و پرواز ها لغو خواهد شد.

بل دیبلاسیو ، شاروال نیویارک بعد از ظهر روز یکشنبه طی یک کنفرانس خبری گفت که شهر نیویارک به احتمال زیاد با یکی از بزرگترین طوفان های برف درتاریخ آن شهر روبرو می باشد.

وی از شهریان نیویارک خواست تا از جاده ها و شاهراه های بزرگ دور باشند، و قبل از رسیدن طوفان آمادگی های لازم را اتخاذ کنند.

از ورجنیای شمالی تا ایالت مین ، پنجاه ملیون امریکایی در انتظار طوفان مدهش برف و تغییرناگوار وضع جوی اند.

جورج سایمنزباشندۀ شهر سیچویت ایالت ماساچوست گفت که آنها آمادگی های لازم را برای حفاظت درمقابل تغییر وضع هوا گرفته اند و از مواد خوراکی تا تیل موتر، همه را خریداری کرده اند تا درموقع مسدود شدن راه ها دچار کمبود مواد نشوند.

صرف شهر نیویارک نه، بلکه شهر باستن نیز برای برفباری شدید و سنگین به اندازه سی انچ آمادگی میگیرد.

در شهر بالتیمور ایالت مریلند مردم در تلاش آمادگی برای داشتن همه امکانات لازم در روز های برف باری شدید هستند.

ویلیام جانسن یک تن از مسئوولین مربوط وزارت ترانسپورت و حمل و نقل ایالات متحدۀ امریکا درشهر بالتیمور مریلند گفت آنها تلاش دارند تا همه ای انچه را که لازم است برای حفاظت شهریان داشته باشند زیرا این طوفان مدت دو تا دونیم روز دوام خواهد داشت. وی علاوه نمود که در این شهر بیش از پانزده هزار تن نمک برای شاهراه ها آماده ساخته است.

حتی قبل از طلوع آفتاب ، امروز در مراکز حمل و نقل و میدان های هوایی ، مردم با تأخیر ترافیک و لغو پرواز ها مواجه بوده اند.

جبهات هوای سرد حتی قبل از آمدن برف شدید ، اکثر جاده ها را لغزنده ساخته و عبورو مرورمردم و نیز رانندگان وسایط نقلیه را با مشکل مواجه ساخته است.

XS
SM
MD
LG