لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ: رقابت از بین بردن نظام های خارجی را توقف میدهیم


دونالد ترمپ رئیس جمهور منتخب ایالات متحده گفته است که امریکای تحت حکومت وی، سرنگون ساختن رژیم های بیرونی را توقف خواهد داد.

آقای ترمپ که روز گذشته در ایالت کارولاینای شمالی صحبت می کرد، بیان داشت که در عوض سرنگون ساختن رژیم های که ایالات متحده هیچ معلومات در مورد آنها ندارد، باید توجه روی از بین بردن گروۀ دولت اسلامی یا داعش متمرکز گردد.

آقای ترمپ بیان داشت که با درنظر داشت تجارب تاریخ، ثبات همگانی باید ترویج و چرخ ویرانگر مداخلات و ناآرامی ها پایان یابد.

به گفتۀ رئیس جمهور منتخب ایالات متحده "ما رقابت برای از بین بردن رژیم های را توقف خواهیم داد که هیچ معلومات در مورد آنها نداریم و نه باید در آن دخیل می بودیم. در عوض، توجۀ ما باید روی شکست دهشت افگنی و منهدم ساختن گروۀ داعش متمرکز باشد. ما این کار را خواهیم کرد."

دونالد ترمپ همچنان اضافه کرد "هرکشوریکه عین اهداف را دنبال می کند، شریک ما در انجام این ماموریت خواهد بود."

آقای ترمپ یکبار دیگر بر تقویت یک اردوی کارا و عصری سازی تجهیزات نظامی امریکا تاکید ورزید و بیان داشت که اردوی امریکا "دیگر خسته و کم توان نه خواهد بود."

جنرال ماتیس نیروهایی را رهبری می کرد که توانستند اولین جای پا را برای ایالات متحده در کندهار تاسیس کنند.
جنرال ماتیس نیروهایی را رهبری می کرد که توانستند اولین جای پا را برای ایالات متحده در کندهار تاسیس کنند.

رئیس جمهور منتخب ایالات متحده که پس از برنده شدن در انتخابات، در حال نهایی سازی فهرست اعضای کابینه اش است، روز گذشته جیمز ماتیس جنرال متقاعد نیروهای بحری امریکا را به طور رسمی به سمت وزارت دفاع اعلام کرد.

دونالد ترمپ بیان داشت که "تحت رهبری جنرال ماتیس، ما اردو و ایتلاف های مان را دوباره خواهیم ساخت، تروریستان را ازبین می بریم، در برابر دشمنان خود ایستادگی خواهیم کرد و امریکا را یک بار دیگر مصؤن می سازیم."

جنرال ماتیس قبل از این منحیث قوماندان عمومی نیروهای ناتو و قواماندانی مرکزی ایالات متحده که عملیات های نظامی امریکا را در شرق میانه رهبر میکند، کار کرده است.

همچنان، پس از حملات تروریستی یازدهم سپتمبر ٢٠٠١، جنرال ماتیس نیروهایی را رهبری می کرد که نخستین حمله را در افغانستان انجام داده و توانستند اولین جای پا را برای ایالات متحده در کندهار تاسیس کنند.

XS
SM
MD
LG