لینک های دسترسی

Breaking News

شرکت رنگسازی اسیسکو


شرکت رنگسازی اسیسکو
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:35 0:00

يكي از بزرگترين و فعالترين كارخانجات رنگ افغانستان، شركت رنگسازی اسیسکو است که پنج سال می شود در کابل فعالیت دارد

از آنجایی که سرمایه گذاری در رشد اقتصادی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث ایجاد شغل، کاهش سطح بیکاری و فقر، ازدیاد عواید، ایجاد موازنه سالم در عرصه تجارت و در کل باعث رفاه اقتصادی و اجتماعی یک کشور می گردد؛ اما توجه به این بخش در افغانستان نه تنها در یک دهه اخیر، بلکه از گذشته‌های دور تا کنون ناچیز بوده است.

افغانستان به عنوان يک کشور تازه از بحران بر آمده، نيازمند بستر سازي منظم توام با انکشاف و حمايت همه جانبۀ اقتصادي و قانوني و ايجاد پارک هاي صنعتي توسط دولت است.
با آن که ظرف چند سال گذشته تعداد از فابریکه های تولیدی کوچک به همکاری سکتور خصوصی در برخی ولایت های افغانستان ایجاد شده، اما بسیاری از صنعتکاران نبود امنیت کامل و بازار فروش برای محصولات شان را از مشکلات اصلی می خوانند که مانع پیشرفت فعالیت های آنان می گردد.

يكي از بزرگترين و فعالترين كارخانجات رنگ افغانستان، شركت رنگسازی اسیسکو است که پنج سال می شود در کابل فعالیت دارد تولیدات این شرکت شامل: انواع رنگ های ساختمانی، رنگ روغنی و پلاستیک، رکوال، چپسوال، رشم وال و تمام زیور رنگ ها می باشد.

در این شرکت حدود ۱۱۰ نفر از جوانان مصروف کار هستند و فعال بودن چنین شرکت های تولیدی می تواند هم صنعت کشور را رشد دهد و هم باعث اشتغال زایی جوانان شده و از فرار مغزها جلوگیری کند.
XS
SM
MD
LG