لینک های دسترسی

Breaking News

مسؤول امنیتی حوزه جنوب افغانستان تعیین شد


مسؤول امنیتی حوزه جنوب افغانستان تعیین شد
مسؤول امنیتی حوزه جنوب افغانستان تعیین شد

اسد الله خالد، سرپرست وزارت اقوام، قبایل، و سرحدات در حالى وظیفه تازه خود را به حیث مسؤول امنیتى حوزه جنوب افغانستان آغاز کرد که در این اواخر به سبب نا امنى ها در این حوزه به شمول تعدادی از مقامات دولتی و نظامی، تعداد زیاد افراد ملکی نیز کشته شده اند.

اسد الله خالد که عضو شوراى امنیت افغانستان نیز مى باشد، به اساس فرمان رئیس جمهور کرزى به حیث مسؤول امنیتى حوزۀ جنوب کشورتعیین گردیده است.

در این مورد عصر دیروز در تالار کنفرانس هاى ولایت کندهار، از جانب داکتر توریالى ویسا والى کندهار به مسؤولین امنیتى معرفى گردید.

اسد الله خالد در بخشی از اظهارات خود چنین گفت "من در این جا برای هماهنگی هرچی خوبتر نیروهای امنیتی افغان و خارجی به این حوزه فرستاده شده ام."

وى افزود که تلاش خواهد کرد تا در نتیجه یک هماهنگى خوب، وضعیت امنیتى مطمئن را در این حوزه ایجاد نماید تا امنیت بهتر تامین شده بتواند.

به گفتۀ موصوف، بهبود وضعیت امنیت در این جا از جمله اولویت ها شمرده مى شود. و هر گاه وضعیت امنیتى مطمئن گردد در امور انکشافى و اقتصادى ، تعلیم و تربیه پیشرفت به وجود می آید.

اسد الله خالد همچنان گفت که براى رسیدن به این هدف به هماهنگى بین نیروهاى نظامى ضرورت است که غرض تطبیق این هماهنگى تلاش هاى وسیعى را انجام خواهد داد.

بعد از نشست مطبوعاتی جلسه امنیتى به ریاست اسد الله خالد تدویر یافت که درکنار والى قندهار، مسوولین نظامی داخلی و بین المللی این حوزه در آن اشتراک داشتند.

دراین محفل به تعدادی از افسران که در جریان یک سال گذشته وظایف خود را به خوبی انجام داده بودند، ترفیعاتی نیز داده شد.

دراین جلسه امنیتی مسوولین نظامی از دستاوردهای نظامی هفته گذشته به اسدالله خالد معلومات دادند.

اسد الله خالد گفت، به اساس روابطى که وى از قدیم با مسؤولین و سران قومى دراین جا دارد خواهد توانست که در وضعیت امنیتى تغییراتی به وجود بیاید.

XS
SM
MD
LG