لینک های دسترسی

Breaking News

پلوسی: نخستین جلسه تحقیقات استیضاح ترمپ به زودی برگزار می‌شود


دموکرات ها و جمهوریخواهان در حالی به مشاجرات شان ادامه می دهند که مجلس نمایندگان برای مجالس استماعیه علنی در مورد تقاضای استیضاح دونالد ترمپ رئیس جمهور ایالات متحده آمادگی می گیرند.

هفته قبل مجلس نمایندگان اقدامات بعدی برای تقاضای استیضاح رئیس جمهور ترمپ را نهایی ساختند.

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان میگویند که رئیس جمهور ترمپ با به تعلیق در آوردن کمکهای امریکا به اوکراین جهت وادار کردن رئیس جمهور اوکراین به تحقیق در مورد جو بایدن، رقیب انتخاباتیاش، یک تخطی قابل استیضاح را انجام داده است.

ایلیوت انگل رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا حرکت رئیس جمهور ترمپ در مورد یوکرائین را رسوایی خواند " مسئله گرفتن پول امریکا است که کانگرس برای کمک به یک کشور خارجی اختصاص داد که آنرا نگهدارد و به رهبر آن کشور بگوید " اگر آن چیزی را که من می گویم انجام ندهی من آن پول را به شما نمی دهم "و این مطلق یک رسوایی است.

در همین حال جمهوریخواهان به تردید شان در خصوص قانونی بودن تحقیقات تحت رهبری دموکرات ها که تا به حال عقب درهای بسته انجام شده ادامه داده اند.

رئیس جمهور ترمپ نیز در خصوص این تحقیقات خاموش نبوده اقدام دموکرات ها را افتضاح خواند "دموکرات ها دیوانه شده اند. آنها دیوانه استند. موضوع استیضاح فریبکاری است. حالا به دست کشیدن از این کار تلاش بکنند یا نکنند، افتضاح خواهد بود."

دموکرات ها می گویند که جمهوریخواهان اعتراضات اداری را به قصد به حاشیه راندن دفاع از اقدامات ترمپ بیان می کنند.

موانع استیضاح رئیس جمهور ترمپ به شدت وقتی افزایش خواهد یافت که، استماعیه تلویزیونی آغاز گردد.

  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG