لینک های دسترسی

Breaking News

مجددی: کرزی حق تاخیر در امضأ قرارداد را ندارد


رییس لویه جرگه مشورتی
رییس لویه جرگه مشورتی
رییس لویه جرگه مشورتی بروز شنبه در گفتگو به رسانه ها از کار صادقانه و بسیار به سرعت کمیته ها ابراز خوشی نمود ه گفت که کار جرگه تا روز یکشنبه به اتمام خواهد رسید.

صبغت الله مجددی گفت "یگان چیز که قابل حل نبود برای شان شرح کردیم و او حل شد و دیگر در مورد مسایل جزیی برای شان گفتم که زیاد بالای شان نه پیچید. و مسایل عمده و مهم باشد بالای آن، نظر بدهید تغییرات می آورید و تبدیلی می آورید ما قبول میکنیم."

رییس لویه جرگه مشورتی در عکس العمل به اظهارات رییس جمهور کرزی که گویا قرارداد باید پس از انتخابات برگزاری شود گفت "کرزی صاحب هیچ حق ندارد که این گپ ها را بزند. من , میگویم . این کار سهو را میکند، اشتباه میکند. برای اینکه تمام خواهشات که کرزی صاحب داشت و تمام خواست که ما داشتیم، اونها قبول کرده اند."

پنجاه
کمیته کاری لویه جرگه مشورتی که به روز جمعه بحث را بالای مسوده قرارداد همکاری های امنیتی و دفاعی میان جمهوری اسلامی افغانستان و ایالت متحده امریکا آغاز کرده بود، قبل از ظهر امروز به پایان رسانیده به دارالانشاء کمیسیون برگزاری لویه جرگه مشورتی تسلیم دادند.

صادق مدبر، رییس دارلانشاء لویه جرگه گفت که نظریات و پیشنهادات همه کمیته ها در جلسه روسای کمیته ها که بعداز ظهر امروز صورت گرفت توحید میگردد و از روی آن یک قطعنامه تهیه خواهد شد.
  • 16x9 Image

    عبدالحی ورشان - کابل

    عبدالحی ورشان از 1993 میلادی به حیث گزارشگر رادیو صدای امریکا بخش افغانستان کار می کند. ورشان از سال 2002 به حیث گزارشگر رادیو صدای امریکا در کابل کار می کند. از کارهای برجسته گزارشگری ورشان تهیه گزارش از نشست های مهم سیاسی و نظامی و نشست های بین المللی مربوط به قضیه افغانستان درکابل است. عبدالحی ورشان فارغ التحصیل ادبیات وعلوم بشری از پوهنتون کابل است.
XS
SM
MD
LG