لینک های دسترسی

Breaking News

حمله انتحاری امروز در کابل تلفات نداشت


ارشیف
ارشیف
قومانداني امنيه كابل میگوید که حمله انتحاری صبح امروز در شمال میدان هوایی کابل در نزدیک کاروان نیروهای ایساف ، تلفات در پی نداشت .

حشمت الله ستانكزي سخنگو قومانداني امنيه كابل به صداي امريكا گفت حمله انتحاری با استفاده از یک عراده موتر لند کروزر صورت گرفته ،که هدف آن نیروهای های آلمانی آیساف بود، اما به نیروهای آلمانی و مردم ملکی افغان تلفات وارد نگردیده است .

طبق اعلامیه مطبوعاتی وزارت امور داخله افغانستان ، حمله انتحاری در ساحه میدان هوایی کابل نزدیک به دروازه مرکز نیروهای آیساف به وقوع پیوسته است .

ذبيح الله مجاهد سخنگو طالبان با پخش اعلامیه مطبوعاتی مسوولیت حمله انتحاری را پذیرفته و گفته است که این حمله توسط یکتن از افراد شان به بنام محمود صورت گرفته است. سخنگو طالبان ادعا نموده است که به اثر ااین حمله ده تن از عساکر المانی کشته و زخمی شده اند.

اما سخنگو آیساف طی اعلامیه مطبوعاتی ضمن تایید خبر حمله انتحاری گفته است که به نیروهای آیساف در این حمله تلفات وارد نگردیده است .

هرچند طالبان هد ف حمله امروزی را نیروهای آیساف مستقر در میدان هوایی اعلان نموده است اما ساعات بعد ازحمله انتحاری رییس جمهور افغانستان از طریق میدان هوایی کابل ازسفر افریقا جنوبی دو باره به کابل موصلت نمود.
XS
SM
MD
LG