لینک های دسترسی

Breaking News

حمله انتحاری امروزی در شهرمیمنه ۱۵کشته به جا گذاشت


ارشیف
ارشیف
یک انتحاری کننده سوار بریک ریکشا نوع زرنج حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح امروز مواد انفجاری همراه اش را در چهاراهی میسره شهر میمنه در نزدیک نمایندگی کابل بانک انفجار داد.

داکتر محمد الله بتاش والی فاریاب به صدای امریکا گفت که این حمله انتحاری در یک نقطه مزدحم شهر میمنه که بیشتر دست فروشان وکسبه کاران در آنجا میباشند در نزدیکی کابل بانک رخ داده است وهمه کشته شده ها ومجروحین این حادثه افراد ملکی میباشند.

وی افزود که درنتیجه این حادثه ۱۵ تن به شمول کودکان وزنان کشته و۲۷ تن به شمول کودکان وزنان زخمی شده اند.

اما والی فاریاب گفت که ممکن تعداد تلفات وزخمی های این حادثه بیشتر از این باشد.

اما مل پاسوال توریالی عبدیانی قوماندانی امنیه فاریاب به صدای امریکا گفت: که این فرد انتحاری میخواست که مواد انفجاری همراه اش را در روبروی نمایندگی کابل بانک در شهر میمنه انفجاردهد اما قبل از رسیدن به هدف انفجار نمود.


وی افزودکه زخمیان این حادثه به شفاخانه ملکی فاریاب انتقال داده شده اند ویک زن ویک کودک جراحت سطحی برداشته بودند که بعد از پانسمان از شفاخانه مرخص شدند .
وی گفت که دو پولیس نیز در جمع مجروحین میباشد.

به گفته قوماندان امینه فاریاب ،دراین حادثه به شمول ریکشای انتحار کننده یک ریکشای دیگر که درمحل واقعه متوقف بود نیز خساره مند گردیده است.

اما شاهدان عینی میگویند که تعداد مجروحین وکشته شده گان این حادثه بیشتر از ارقام ارایه شده میباشد ، انها میگویند که در اثر این انفجار خساراتی زیادی بر ساختمان های اطراف محل حادثه نیز وارد شده است .

مسوولیت این حادثه را تا حال فرد ویا گروهی به عهده نگرفته است.
XS
SM
MD
LG