لینک های دسترسی

Breaking News

دریا: به جای قوم و زبان به افغانستان رای دهید


فرهاد دريا هنرمند سرشناس افغانستان، سفیر حسن نيت در سازمان ملل متحد در انتخابات قبلى در افغانستان حضور فعال داشت. اين بار نيز در آستانه برگزاری انتخابات ١٣٩٣ ازطریق شبکه های اجتماعی برای تشویق و آگاهی مردم و شرکت گسترده تر آنان در انتخابات كمپاين انتخاباتى را آغاز كرده است .

فرهاد دریا، یگانه هنرمند افغان است كه در پخش افکار اندیشه های مهم در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارد. وی در ابتکاری، کمپاین انتخابات را برای آگاهی بیشتر مردم دراشتراک وسیع در انتخابات ازطریق شبکه های اجتماعی طی سه روز الی برگزاری انتخابات براه میندازد.

فرهاد دریا میگوید: " کمپاین خودجوشی را براه انداخته ام تا مردم را به اشتراک وسیع تر، گسترده تر و آگاهانه تر در پروسه رای دهی تشویق و ترغیب کنیم و میخواهم در نهادینه سازی فرهنگ انتخابات سهم داشته باشم."

فرهاد دریا همچنان اضافه کرد که شرکت وسیع مردم در انتخابات لازمه دموکراسی در کشور است.

دموكراسى جنگ نيست كه يك شبه با يك لشكر هيولايى، به پيروزى برسد. دموكراسى پروسه ى زمانگير است كه براى اصيل بودن، بايد از درون ارزش هاى اصيل يك ملت قامت افرازد و به پختگى برسد! دموكراسى مال يك ملت و يك كشور هم نيست؛ هر ملتى براى رسيدن به رفاه همگانى به آن نياز دارد.

فرهاد دریا معتقد است آینده ثبات افغانستان نه درگرو شدت و حدت تعامل مخالفین با دولت است، حتی نه در گرو رفتن و ماندن نیروهای بين المللى است بلکه بیشتر در گرو سرنوشت انتخابات است.

مصاحبه اختصاصی تلویزیون آشنا را درینجا تماشا کنید:

فرهاد دریا: بی عدالتی نباید مانع شرکت مردم درانتخابات گردد
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:37 0:00

XS
SM
MD
LG