لینک های دسترسی

Breaking News

در کندهار یک پولیس، قوماندان خود را به قتل رساند


ارشیف
ارشیف

مقامات امنیتی می گویند شخصی که قوماندان امنیه ولسوالی سپین بولدک را کشته است یک تن از همکاران نزدیک او میباشد.

این واقعه شب گذشته در مرکز ولسوالی سپین بولدک رخ داده است که دو تن از افسران دیگر پولیس هم در آن کشته شده اند.

غورځنگ افریدی، سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت کندهار به صدای امریکا گفت څارنمن شایسته خان، قوماندان امنیه ولسوالی سپین بولدک و دو تن از همکاران وی زمانی کشته شدند که درمیان شان مشاجره لفظی صورت گرفت.

آقای افریدی، راجع به حادثه قتل قوماندان امنیه سپین بولدک به صدای امریکا گفت " همراه با قوماندان امنیه دو تن دیگر از پولیس کشته شده اند و معلومات ابتدایی نشان میدهد که واقعه در اثر مشاجره لفظی و سو تفاهم به میان آمده است. تحقیقات مزید ادامه دارد و قاتل که خود مسول یک تولی پولیس بود بعداز بروز واقعه از منطقه فرار کرده است ".

به اساس اظهارات آقای افریدی، قاتل قوماندان امنیه سپین بولدک محمد رضا، قوماندان و مسول تولی پولیس میباشد که تلاش برای دستگیری وی از سوی پولیس کندهار ادامه دارد.

از سوی دیگر منابع پولیس ولسوالی سپین بولدک گفته اند که این درگیری میان پولیس بیشتر از یک ونیم ساعت دوام کرده است و در نتیجۀ مداخله پولیس سرحدی خاموش شده است .

این دومین واقعه است که در ظرف سه هفته در کندهار رخ میدهد. قبل از این بسم الله خان قوماندان امنیه ولسوالی ریگستان ولایت کندهار هم همراه با ۵ تن از همکاران اش دریک حمله طالبان مسلح کشته شده بودند.

  • 16x9 Image

    عبدالحی ورشان - کابل

    عبدالحی ورشان از 1993 میلادی به حیث گزارشگر رادیو صدای امریکا بخش افغانستان کار می کند. ورشان از سال 2002 به حیث گزارشگر رادیو صدای امریکا در کابل کار می کند. از کارهای برجسته گزارشگری ورشان تهیه گزارش از نشست های مهم سیاسی و نظامی و نشست های بین المللی مربوط به قضیه افغانستان درکابل است. عبدالحی ورشان فارغ التحصیل ادبیات وعلوم بشری از پوهنتون کابل است.
XS
SM
MD
LG