لینک های دسترسی

Breaking News

اوباما: ما تسلیم ترس نمی شویم


رئیس جمهور أوباما می گوید مطمین است که ایالات متحدۀ امریکا و متحدینش شورشیان گروه دولت اسلامی را از بین خواهند برد.

آقای أوباما هنگام سخنرانی در کوالالمپور ، پایتخت مالیزیا، برضد تسلیم شدن به ترس هشدار داد و گفت که پرقدرت ترین سلاح در مبارزه علیه تندروان اینست که بگوئیم ما نمی ترسیم " ما به ترس تسلیم نمی شویم. این نیروی عمده ایست که دهشت افگنان بر ما دارند. آنها علیه ایالات متحده، علیه فرانسه، و کشور های مثل مالیزیا حملۀ نابود کننده انجام داده نمی توانند، اما می توانند مردم را بترسانند، و این قابل درک است."

آقای أوباما روز شنبه در حالیکه در جلسات سالانه کشور های جنوب شرق آسیا یا آسین در مالیزیا اشتراک نمود، از یک کمپ پناهجویان برای أطفال دیدن کرد.

رئیس جمهور أوباما می گوید که بحران پناهجویان ، نه تنها در سوریه و عراق، بلکه در سراسر جهان موجود است. وی به نگرانی ها در ایالات متحده و کشور های دیگر جهان اشاره کرد که قبولی پناهجویان می تواند مسیر را برای دهشت افگنان باز نماید" اگر برای شنیدن داستان های فردی فرصت داشته باشید، شما نزد این افراد إحساس ضد دهشت افگنی و ضد آن اعمال خشن زبونانه را خواهید یافت که مثال آن را در مالی و پاریس دیدیم."

در همین حال جان کری وزیر خارجه ایالات متحده امروز برای مذاکره روی تلاش های ایجاد صلح و ثبات در سوریه، به شرق میانه سفر می کند. وی همچنان افزایش خشونت بین اسرائیل و فلسطینیان را مورد بحث قرار خواهد داد.

  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG