لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ در انتخابات حزبی در نوادا هم پیروز شد


دانلد ترمپ ملیاردر و کاندید حزب جمهوریخواه برای ریاست جمهوری ایالات متحده، برنده گردهم آیی حزبی روز سه شنبه در ایالت نوادا گردید. این سومین پیروزی پیهم آقای ترمپ پس از انتخابات مقدماتی نیوهمشر و کارولاینای جنوبی در این ماه است.

رای دهنده گان جمهوریخواه روز سه شنبه گردهم آیی حزبی خود را در ایالت نوادا آغاز کردند. نوادا اولین ایالت در غرب برای برگزاری انتخابات و چهارمین محل برای مبارزات انتخاباتی است که در آن کاندیدان می خواهند با کسب رای نمایندگان ، نامزدی حزب خود را حاصل کنند.

ترمپ در بیانیه پیروزی خود به طرفدارانش گفت با وجود پیشبینی های که گویا مبارزات وی به جایی نمی رسد اکنون برنده کشور می شود" مردم این کشور شگفت انگیز است. شما را بسیار دوست دارم. به یاد داشته باشید که امریکا را دوباره توانمند می سازیم و ما این کار را می کنیم. تشکر ."

در عین زمان تد کروز، کاندید دیگر حزب جمهوریخواه پس از عقب مانی در گردهم آیی حزبی ایالت نوادا طی سخنرانی در لاس ویگاس گفت که شمار آرا هنوز جریان دارد. کروز علاوه کرد که از تاریخ آموخته شد که هیچکس نامزدی حزبی را بدون برنده شدن در یکی از سه مبارزات مقدماتی بدست نیاورده و فقط دو فرد موجود است که یکی از سه مبارزات انتخاباتی را برنده شده است" یک واقعیت انکار ناپذیر است که چهار ایالت اول نشان داده است که یگانه کمپاین انتخاباتی که دانلد ترمپ را شکست داده است و می تواند شکست دهد کمپاین ما است. "

اما در میان دموکراتان، هیلری کلنتن کاندید حزب دموکرات میزبانی گردهم آیی با پنج مادری را به عهده داشت که فرزندان شان را قضایای برجسته خشونت و قتل از دست دادند. خانم کلتن گفت برای حمایت از رسیدگی به چنین مسایل در سطح محلی کمک های دولت فدرال را مهیا خواهد ساخت" اکنون مقامات رسمی زیاد ایالتی و شهری روی این موضوع کار می کنند. آنها قضایای گلوله باری را دارند که پولیس در آن دست داشته است و کسانی که تحت نظارت پولیس جان باخته اند. این قضایا از طرف مقامات بی طرف تحت تحقیق قرار دارد. من این را حمایت می کنم و برای رسیدگی به آن در سطح محلی منابع فدرال را در اختیارشان قرار می دهم."

این رویداد در کارولاینای جنوبی در حالی صورت گرفت که کلنتن می خواهد حمایت سیاه پوستان را قبل از انتخابات مقدماتی روز شنبه دموکرات ها در آن ایالت بیشتر جلب کند.

  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG