لینک های دسترسی

Breaking News

پیروزی قیرغزستان و ویتنام برای راهیابی به دور حذفی جام آسیا


پیروزی تیم قرغزستان راه را برای صعود این تیم به دور حذفی حفظ کرد.
پیروزی تیم قرغزستان راه را برای صعود این تیم به دور حذفی حفظ کرد.

رقابت برای کسب جایگاه سوم در گروه های جام ملت های آسیا، آغاز شده است.

پس از دو هفته رقابت های نفسگیر میان ۲۴ تیم شرکت کننده در جام آسیا ۲۰۱۹ امارات متحدۀ عربی، دوازده تیم راه یافته به دور حذفی مشخص شده و برای تکمیل شانزده تیم دور حذفی، چهار تیم برتر سوم گروه ها باید به رقابت بپردازند.

تاکنون تیم ملی فوتبال بحرین با چهار امتیاز یکی از تیم های راه یافته به دور حذفی است. فلسطین با دو امتیاز و سوریه با یک امتیاز دست داشته فرصتی برای راهیابی به دور حذفی ندارند.

اما نتیجۀ رقابت و کسب سه امتیاز در مسابقه میان تیم های قیرغزستان – فلیپین، ویتنام – یمن، لبنان – کوریای شمالی و عمان – ترکمنستان، می تواند سرنوشت سه تیم دیگر دور حذفی را مشخص سازد.

قیرغزستان در رقابت روز چهارشنبه با فلیپین ۳-۱ برنده شد و با کسب سه امتیاز تاکنون یکی از تیم های راه یافته به دور حذفی جام ملت های آسیا است.

ویتالی لوکس، مهاجم قیرغزستانی در این رقابت توانست سه گول بزند و هتریک (سه گول زده) را به نام خودش ثبت کرد.

در رقابت دیگر روز چهارشنبه که میان تیم های ویتنام و یمن برگزار شد، ویتنامی ها توانستند با نتیجۀ ۲-۰ برنده شوند.

قرغزستان چهار گول خورده و چهار گول زده دارد و تفاضل گول های آن تیم صفر می شود؛ حالانکه ویتنام پنج گول خورده دارد و چهار گول زده و تفاضل گول های این تیم (۱-) می شود.

چهار تیم باقیمانده که جایگاه سوم و چهارم را در گروه هایشان دارا می باشند، هیچکدام امتیاز ندارند و در صورت مساوی شدن امتیازات، تفاضل گول ها سرنوشت آن تیم ها را رقم خواهد زد.

رقابت میان تیم های ایران و عراق بدون گول مساویانه پایان یافت و کوریای جنوبی ۲-۰ تیم چین را شکست داد و صدرنشین جدول گروه "ج" شد.

XS
SM
MD
LG