لینک های دسترسی

Breaking News

بانوی آوازخوان عربستانی برندهٔ فصل نخست رقابت آوازخوانی 'سعودی آیدل' شد


همس فکری، برنده مقام نخست رقابت آواز خوانی سعودی آیدل
همس فکری، برنده مقام نخست رقابت آواز خوانی سعودی آیدل

فصل نخست رقابت آوازخوانی "سعودی آیدل" با پیروزی همس فکری، آواز خوان زن عربستانی به پایان رسید.

به گزارش نشریه امریکایی "ورایتی" فکری در مرحله نهایی این برنامه که به‌گونهٔ زنده از مجتمع تفریحی "بلوار" در شهر ریاض پخش شد، از رقبای خود پیشی گرفت و مقام نخست را کمایی کرد.

همس فکری ۲۹ ساله که در مجالس عروسی در شهر جده آواز خوانی می‌کند، در جریان برگزاری این رقابت تلویزیونی که ۱۳ هفته به طول انجامید، از محبوب‌ترین شرکت‌کنندگان بود و در مرحله نهایی در مقابل دو رقیبش بیشترین آرای تماشاچیان را گرفت.

مادر همس فکری که در دهه ۸۰ میلادی از آواز خوانان موفق پاپ در عربستان بود، پس از اعلام خبر پیروزی دخترش روی صحنه رفت و او را در آغوش گرفت.

همس فکری علاوه بر گزینش به‌عنوان نخستین آیدل موسیقی عربستان، صاحب قرادادی با شرکت محصولات رسانه‌ای "پلاتینیوم" برای انتشار یک آلبوم موسیقی شد.

این آواز خوان ضمن قدردانی از تماشاچیانی که به او رای دادند، به عربستان سعودی و پادشاهی این کشور احترام کرد و گفت که اصلاحات بزرگ فرهنگی باعث شد تا وی به آرزوی خود برسد.

سعودی آیدل، نسخه عربستانی رقابت آوازخوانی "امریکن آیدل" است که توسط شبکه تلویزیونی "ام‌بی‌سی" در شرق میانه پخش می‌شود.

فصل نخست این برنامه در شرایطی در عربستان برگزار شد که محدودیت‌های زیادی برای زنان در عرصه موسیقی در کشورهای شرق میانه وجود دارد و حتا در بعضی کشورها اجازه آواز خواندن را ندارند.

XS
SM
MD
LG