لینک های دسترسی

Breaking News

عزیزالله فضلی رئیس جدید کرکت بورد افغانستان شد


عزیزالله فضلی، که پیش از این معاونت کرکت بورد افغانستان را به دوش داشت، بر بنیاد فرمان محمداشرف غنی، رئیس جمهو راین کشور، به حیث رئیس جدید این بورد تعیین شد.

در حکم رئیس جمهور غنی آمده است که عزیزالله فضلی، به جای شکرالله عاطف مشعل، رئیس این بورد خواهد بود.

آقای مشعل، طی حدود دو سال گذشته، ریاست کرکت بورد افغانستان را به دوش داشت.

به جای وی، در حالی رئیس جدید گماشته می‌شود که برخی بازیکنان ملی کرکت افغانستان، اتهام رفتار دوگانه در این بورد را مطرح ساخته اند.

نورعلی زدران و شاهپور زدران، دو بازیکن ملی کرکت افغانستان که چند روز پیش، پس از آنکه در مزایدۀ لیک برتر گرفته نشدند، اتهاماتی را مطرح ساختند که گویا در برابر آن برخورد دوگانه شده است.

اما کرکت بورد افغانستان، این اتهامات را رد کرده و گفته است که این بورد بازیکنان را در لیک برتر افغانستان نمی‌گزیند؛ بلکه این از صلاحیت صاحبان تیم‌ها است.

لیک برتر افغانستان که قرار است در پنجم ماه اکتوبر در امارات متحدۀ عربی آغاز شود، پنج تیم دارد و برعلاوۀ بازیکنان خارجی، ۹۰ بازیکن افغان نیز بر اساس مزایده گزینش شده اند.

جنجال‌ها میان بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان و کرکت بورد این کشور حرفی تازه نیست.

شاهپور زدران بازیکن ستارۀ افغانستان، قبل از عاطف مشعل، برضد نسیم دانش، رئیس پیشین بورد کرکت و شفیق استانکزی، رئیس اجرایی این بورد نیز اتهاماتی را مطرح ساخته بود که آنان به دلایل مشکلات شخصی، او را از بازی محروم ساختند.

تیم ملی کرکت افغانستان در حال حاضر، در رقابت‌های جام آسیا در امارات متحدۀ عربی بازی می‌کنند.

افغانستان روز دوشنبۀ همین هفته، در اولین رویارویی‌اش در این رقابت‌ها، سریلانکا را – که پنج بار جام آسیا را به دست آورده بود – از پیش‌ِرو برداشت و در مرحلۀ دوم این رقابت‌ها راه یافت.

قرار است که ملی‌پوشان کرکت افغانستان، در دومین مسابقه‌اش به مصاف تیم بنگله‌دیش برود.

XS
SM
MD
LG