لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی فوتسال افغانستان در دیدار نهایی به مصاف جاپان می‌رود


تیم ملی زیر سن ۲۰ سال فوتسال افغانستان در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا به مصاف چاپان می‌رود.

این دیدار قرار است که حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه شام روز شنبه ۲۲ جون (اول سرطان) به وقت کابل برگزار شود.

افغانستان در این دور رقابت‌ها، تا اکنون هانگ کانگ، تایلند و اندویزیا را شکست داده و این نخستین بار است که تیم ملی فوتسال افغانستان به دور نهایی جام قهرمانی فوتسال آسیا راه یافته است.

این بازی‌های جام قهرمانی فوتسال زیر سن ۲۰ سال آسیا در شهر تبریز ایران برگزار شده است، شهریکی که مهاجرین افغان از تردد و بود و باش در آن ممنوع اند.

برخی از مهاجرین افغان در دو روز گذشته از حکومت ایران خواسته اند که برای آنان اجازه داده شود تا به تشویق تیم ملی فوتسال شان رفته و از نزدیک رقابت نهایی را تماشا کنند.

اما به تازگی یکی از مقام‌های تبریز اعلام کرده است که مهاجرین افغان که به گونۀ قانونی وارد ایران شده اند، میتوانند می‌توانند برای تشویق تیم ملی‌ فوتسال‌شان در سالون ورزشی حضور یابند.

در همین حال، یک هیاتی دولتی به شمول سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، رییس عمومی تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک و برخی‌های مقام‌های افغان به هدف تشویق تیم ملی زیر سن ۲۰ سال فوتسال به ایران رفته اند.

افغانستان قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال زیر سن بیست سال آسیا، در یک رقابت دوستانه تیم جاپان را ۳-۲ شکست داده بود.

XS
SM
MD
LG