لینک های دسترسی

Breaking News

برادرش به وی تجاوز کرد، پولیس زندانی اش کرد


یک دختر ۱۵ سالۀ اندونیزیایی که از تجاوز جنسی برادرش باردار شده بود، از سوی یک محکمۀ ابتدایی در اندونیزیا، به خاطر سقط جنین به شش ماه زندان محکوم شد.

سینگی هرماوان، یک مقام پولیس در ولایت جامبی اندونیزیا، گفت که محکمه، برادر ۱۸ سالۀ این دختر را به جرم تجاوز جنسی بر دختر صغیر به دو سال زندان محکوم کرد.

سقط جنین در اندونیزیا غیرقانونی است، اما تنها در موارد تجاوز جنسی جواز دارد، به ویژه که زندگی زن در خطر باشد. اما جنین باید پیش از شش هفتگی و توسط کارمند مسلکی طبی سقط داده شود.

مقام‌های اندونیزیایی گفته اند که این دختر جنین خود را در شش ماهگی سقط داده است.

مادر این دختر که به گفتۀ خودش از ترس شرمساری در مقابل همسایگان و مردم محله، دخترش را در سقط جنین کمک کرده است، نیز از سوی محکمه شریک جرم پنداشته شده است.

خبرگزاری اسوشیتدپرس بر بنیاد یافته های محکمه گزارش داده است که این دختر از سپتامبر ۲۰۱۷ تا جون ۲۰۱۸، هشت بار از سوی برادرش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود.

در ماه می سال روان، باشندگان محلی یک جنین بدون سر را پیدا کرده و به پولیس اطلاع می‌دهند، تا اینکه پولیس در ماه جون موفق به دستگیری این دختر و برادرش می شود.

متهمین حکم حبس را که از سوی محکمۀ ابتداییه صادر شده است، پذیرفته اند، اما تا کنون مشخص نیست که سارنوالان قضیه که خواستار یک سال حبس به دختر و هفت سال زندان به برادر وی شده بودند، استیناف طلب خواهند شد یا خیر.

XS
SM
MD
LG