لینک های دسترسی

Breaking News

اسرائیل به ایرانیان مدیریت آب می‌آموزاند


خشکسالی در ایران دریای هیرمند در سیستان و بلوچستان آن کشور را به کویر مبدل کرده است
خشکسالی در ایران دریای هیرمند در سیستان و بلوچستان آن کشور را به کویر مبدل کرده است

صدر اعظم اسرائیل در مورد مدیریت آب، پیشنهاد بی پیشینه‌ای به "مردم" ایران داده است.

بنیامین نتنیاهو، صدر اعظم اسرائیل، در یک پیام ویدیویی که در تویتر فارسی وی نشر شد، از راه اندازی وبسایتی به مردم ایران خبر داد که در آن روش‌های عصری مدیریت آب و زراعت به مردم ایران آموختانده می‌شود.

آقای نتنیاهو در این پیام گفته است که رژیم ایران شعار "مرگ بر اسرائیل" را سر می‌دهد اما به گفتۀ وی اسرائیل می‌گوید که "زنده باد مردم ایران!"

مرکز ملی خشکسالی و هواشناسی ایران اعلام کرد که خشکسالی امسال در ایران در ۵۰ سال گذشته پیشینه نداشته و بیش از ۹۵ در صد مناطق آن کشور به سطوح مختلف از خشکسالی متاثر شده است.

آقای نتنیاهو گفته است که اسرائیل نیز مانند ایران با چالش کمبود آب روبرو است، اما با توسل به تکنالوژی عصری توانسته است ۹۰ درصد فاضلاب خود را تصفیه و بازیابی کند.

صدر اعظم اسرائیل گفته است که چون کارشناسان اسرائیلی به دلیل ممنوعیت بر ورود اسرائیلیان به خاک ایران، نمی توانند به آن کشور بروند، در وبسایت جدید فارسی بازیابی آب، آبیاری قطره‌ای و روش حفاظت از حاصلات زراعتی به مردم و دهقانان ایرانی آموختانده خواهد شد.

پیام حسن نیت صدر اعظم نتنیاهو در حالی نشر می‌شود که در این اواخر مردم ایران، به ویژه زمینداران، در شماری از شهرهای آن کشور به خاطر خشکسالی و کمبود آب مظاهره کرده و از حکومت خواستار رسیدگی به این وضعیت شده اند.

تا کنون حکومت ایران به پیام آقای نتنیاهو واکنش رسمی نشان نداده است، اما تهران همواره هرگونه اقدام اسرائیل را خصمانه پنداشته است.

XS
SM
MD
LG