لینک های دسترسی

Breaking News

سلینا گومز محبوب‌ترین ستارۀ انستاگرام شد


سلینا گومز، خواننده و بازیگر جوان امریکایی است
سلینا گومز، خواننده و بازیگر جوان امریکایی است

سلینا گومز، خواننده و بازیگر جوان امریکایی، با بیشترین طرفدار در انستاگرام، امسال نیز به صفت محبوب ترین فرد این شبکۀ اجتماعی برگزیده شد.

این هنرمند جوان با بیش از ۱۳۰ میلیون طرفدار، از رقبای سرشناس خود پیشی گرفت و لقب ملکۀ انستاگرام را به خود اختصاص داد، او سال گذشته ۱۰۳ میلیون طرفدار داشت.

اما یکی از نکات جالب در رده بندی امسال، صعود چشمگیر کرستیانو رونالدو، ستارۀ پرتگالی تیم فوتبال ریال مادرید است. آقای رونالدو با داشتن بیش از ۱۱۶ میلیون طرفدار، امسال دومین فرد محبوب انستاگرام است، حالانکه سال گذشته در ردۀ ششم قرار داشت.

کرستیانو رونالدو با ۹۳ میلیون درآمد در سال، پول‌سازترین فوتبالیست جهان است و طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد، به همین دلیل حضورش در رتبه دوم انستاگرام چندان تعجب‌آور نیست.

شبکه اجتماعی انستاگرام که زیر مجموعۀ فیسبوک است، روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و از محبوبیت زیادی به ویژه در میان جوانان برخوردار است.

پس از سلنا گومز و کریستیانو رونالدو، ستاره های دیگری چون، آریانا گرانده، بیانسه و کیم کارداشیان از نظر شمار طرفدار به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

بر اساس آماری که از سوی این شبکۀ اجتماعی نشر شد، بیشترین هشتگ انستاگرم "عشق" است، شهر نیویارک بیشترین تعداد پست انستاگرامی را داشته و پارک "دیزنی لند" در کالیفورنیا مکانی است که بیشترین مطالب انستاگرام از آنجا به اشتراک گذاشته شده است.

XS
SM
MD
LG