لینک های دسترسی

Breaking News

سلوستر استالون 'رامبو' به تجاوز جنسی متهم شد


سلوستر استالون هنرپیشۀ مشهور امریکایی و ستارۀ شناخته شدۀ هالیوود به تجاوز متهم شد.

پولیس شهر لاس انجلس ایالت کالیفورنیا گفته است که یک زن در شهر سانتامونیکای آن ایالت شکایت نامۀ خود را علیه آقای استالون درج کرده است.

این زن که هویت وی فاش نشده، ادعا کرده است در اوایل دهۀ ۱۹۹۰ میلادی یعنی حدود ۲۷ سال پیش، از سوی آقای استالون اذیت و آزار جنسی شده و چند بار بر وی تجاوز جنسی شده است.

شکایت‌نامه علیه آقای استالون به گفتۀ پولیس در ماه نوامبر درج شده بود و پولیس تا حال سرگرم تحقیق و بررسی شواهد و مدارک اند. به دلیل حساسیت، این موضوع رسانه‌ای نشد، اما سرانجام این خبر درز کرد و در چند روز گذشته در شماری از نشریات و سایت‌های هنری منتشر شده است.

مارتین سینگر، وکیل سلوستر استالون، با نشر بیانیه‌ای این اتهامات را در کرده و موکل اش را بی گناه و قربانی "توطیۀ بی شرمانه" توصیف کرده است. آقای سینگر گفته است که سلوستر استالون از این اتهام دروغین عصبانی است و قصد دارد از این زن به دلیل نشر دروغ و تخریب شخصیت، شکایت کند.

با توجه به گذشت زمان از این قضیه، احتمال دارد که پروندۀ مذکور قابل پیگیری نباشد، زیرا در ایالت کالیفورنیا مدت زمان برای رسیدگی به چنین جرایم ده سال است. اما چنین اتهامات حتا اگر پیگری هم نشود، به اعتبار ستاره های بزرگ و شخصیت های مشهور لطمۀ زیادی می زند.

سلوستر استالون ۷۱ ساله از هنرمندان مطرح هالیوود است که با مجموعه فلم های "رامبو" و "راکی" به اوج شهرت رسید، او در دهه های اخیر نیز در فلم های پرفروش نقش بازی کرده و یکی از نمادهای جهانی هالیوود محسوب می شود.

XS
SM
MD
LG