لینک های دسترسی

Breaking News

طالبان ضرب العجل کشتن گروگانان را تمديد کردند


تندروان طالب در افغانستان ميگويند که انها ضرب جهت العجل را که براي براورده شدن تقاضا هاي شانرا براي رهايي ۲۳ گروگان کورياي جنوبي تمديد کرده اند.

يوسف احمدي که خود را نطاق طالبان قلمداد کرده است به رسانه هاي خبر گفت که تندروان به مذاکراه کنندگان حکومت افغانستان تا ساعت هفت شام روز دوشنبه بوقت افغانستان فرصت داده اند تا به تقاضا هاي شان که رهايي ۲۳ زنداني طالبان در محابس افغانستان است پاسخ بگويند.

قبلا امروز طالبان تهديد کرده بودند که اگر اردوي ملي افغانستان و قواي بين المللي در رهايي گروگانان از زور کاربگيرند گروگانان را خواهند کشت.

کورياي جنوبي اظهار نموده بود که تا پايان همين سال ۲۰۰ عسکر خود را از افغانستان براساس يک تقسيم اوقاتي که قبلا تعيين شده بود بيرون خواهد کرد.

مذاکرات در مورد سرنوشت گروگانان کورياي جنوبي درعين حالي معلوم خواهد شد که مقامات سعي ميکنند سرنوشت دو گروگان الماني که توسط طالبان در هفته گذشته اختطاف شده بودند مورد تائيد قرار دهند.

طالبان ادعا ميکنند که هردو گروکان جرمني را کشته اند اما مقامات افغانستان و الماني ميگويند که يکي از گروگانان دراثر سکته قلبي درگذشته و دومي هنوز زنده است.

مامورين افغان امروز يکشنبه گفتند که انها جسد يکي از شهروندان جرمني را پيدا کرده اند اما علت مرگ وي فورا معلوم نشده است

XS
SM
MD
LG