لینک های دسترسی

Breaking News

امریکا به مقایسه کشور های دیگر جهان


سایت انترنتی گود یو اس ایGood USA مینویسد: آیا طی سال های گذشته ایالات متحده اشتباهاتی را مرتکب شده است؟ بلی این کشور اشتباهاتی را مرتکب شده است.

اما آیا کدام کشوری دیگری موجود است که هیچ اشتباهی نکرده باشد؟

باید به این هم باندیشیم که هیچ کشوری در جهان مانند ایالات متحده برای رفاه و امنیت کشور های دیگر جهد نورزیده اند.

آیا کشور دیگری مانند ایالات متحده علاقه دارد مهاجرین را از سایر کشور های جهان بپذیرد؟

در ظرف 5 سال گذشته امریکا دو انتخابات آزاد را در این کشور براه انداخت، در دو جنگ خارجی برای دفاع از مردم مبارزه نموده و دو حملهء تروریستی را متحمل شده است. پس سوال در اینجاست که آیا این همه موضوعات، باعث تضعیف ایالات متحده شده است یا نه؟

جواب است "نه"

مانند همیشه، امریکا و امریکائی ها بدون در نظر داشت موانع در اتحاد با همدیگر در وضعیت های فلاکتبار در کنار هم ایستاده اند تا این کشور را از ضعف نگهدارند.

شما شاید به این فکر کنید که آیا این انتخابات شورش های را با خود داشته است، و یا آیا تهدیدی را متوجه مردم این کشور نموده است؟

و برای جلوگیری از این چنین مسایل از اردو و گارد ملی تقاضای کمک صورت گرفته است؟

نخیر نه، ما این را یک امتیاز میدانیم که ما یک جامعه و کشور مدنی هستیم، اما سایر کشور ها و یا هم اکثریت کشور ها نمیتوانند چنین ادعا نمایند.

در بعضی کشور ها انتخابات بشکل دراماتیک برگذار گردیده که اکثراً جنجال برانگیز میباشند. اما این موضوع به ایالات متحده صدق نمیکند.

سایت گود امریکا میگوید، هر صبح هنگامی که امریکائی ها از خواب بیدار میشوند باید به یاد بیاورند که آنها در یک کشور عالی دنیا زندگی میکنند و به همین جهت هر کدام آنها این را وظیفه خود میشمارند تا یک ابتکار تازهء را برای بهتر ساختن این کشور بخرچ دهند.

XS
SM
MD
LG