لینک های دسترسی

Breaking News

در ولایت هلمند بیش از یک تن مواد مخدر حریق گردید


جنرال محمد داود داود معین وازارت امور داخله و وزیر اطلاعات و فرهنگ امروز وارد شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند گردیدند و در همراهی با هیت رهبری ولایت هلمند بیش از یک ت ُ ن مواد مخدر مختلف النوع را در محضر عام حریق نمودندو بعدآ وزیر اطلاعات و فرهنگ سید مخدوم رهین جنرال داود و والی ولایت هلمند تعمیر بودو باش نیروهای مبارزه علیه مواد مخدر و گالری ملی ولایت هلمند را مشترکآ افتتاح نمودند .

داود احمدی سخن والی ولایت هلمند ضمن تایید خبر مذکور به رادیو آشنا گفت:

بیش از یک ُ تن مواد مخدر از قبیل تریاک ، هیرو ئ ین ، کرستال ، چرس و یک مقدار مواد کمیاوی که در ساختن هیرو ئ ین از آن استفاده میشود امروز در محضر عام حریق گردید.

داود احمدی سخن گوی والی ولایت هلمند میگوید .

به کمک کشور بریتانیا در شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند یک تعمیر مجهز برای نیروهای مخصوص مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امورداخله به ارزش ۲۲۰ هزار دالر امریکایی اعمار گردیده که امروز توسط معین مبارزه علیه مواد مخدر وازارت داخله افغانستان افتتاح گردید.

داود احمد سخن گوی والی ولایت هلمند به ادامه میگوید .

به اساس یک گذارش دیگرنیروهای افغان و نیروهای ایتلاف در اویل این هفته در ولسوالی ریگ خانشین ولایت هلنمد در جریان عملیات مشترک از یک منزل بیش از یک هزار کیلو گرام مواد مخدر را کشف و توسط نیروهای شامل در عملیات نابود گردید.

نیروهای ایساف طی اعلامیه مطبوعاتی خبرکشف و تخریب بیش از یک تن مواد مخدر را در ولسوالی خان نشین تایید نموده در جریان عملیات درگیری به وقوع نه پیوسته است .

حریق بیش ا ز دو تن مواد مخدر مختلف نوع توسط نیروهای امنیتی افغان در جریان یک هفته در حالی است که هفته گذشته نیروهای پولیس در ولسوالی سرحد شورابک صدها کیلو گرام مواد را کشف وضبط نموده بودند .

بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امورداخله درنتیجه یک عملیات مشترک که توسط مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر در ولایت کندهار و قوماندانی پولیس سرحدی در ساحه ولی شاه مقدی ولسوالی شورابک ولایت کندهار صورت گرفت مقدار 769 کیلوگرام مواد مخدر تحت نام چرس از یک عراده واسطه لند کروزر کشف و ضبط گردیده است.

XS
SM
MD
LG