لینک های دسترسی

Breaking News

یک شهروند خارجی در کابل ربوده شد


واقعۀ آدم‌ربایی در کارته چهار کابل امروز به وقوع پیوسته است
واقعۀ آدم‌ربایی در کارته چهار کابل امروز به وقوع پیوسته است

مقام‌ها می‌گویند که افراد وابسته به گروه‌های آدم‌ربا یک شهروند خارجی را از ساحۀ کارته چهار از مربوطات حوزه سوم امنیتی پولیس ربوده اند.

پولیس کابل این واقعۀ آدم‌ربایی را تأیید کرد. بصیر مجاهد، سخنگوی فرماندهی پولیس کابل، به صدای امریکا گفت که افراد مسلح ناشناس در این قضیه دخیل اند.

او افزود "یک تبعۀ کشور افریقا به نام جورج ساعت ۷:۰۰ صبح امروز از ساحه حوزه سوم امنیتی ربوده شده و در مورد تحقیقات به شکل جدی ادامه دارد".

لطف‌الله راشد، سخنگوی وزارت زراعت افغانستان به صدای امریکا می‌گوید که این شهروند خارجی، یکی از کارمندان قراردادی این وزارت بود که حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح امروز از کارته چهار کابل اختطاف شده است.

به گفتۀ آقای راشد، فرد اختطاف شده، در بخش حسابداریِ پروژه ملی باغداری و مالداری با وزارت زراعت افغانستان به شکل قراردادی کار می‌کرد.

او افزود "کشورش هنوز مشخص نیست؛ اما چیزی که در رسانه‌ها انعکاس یافته که می‌گویند امریکایی بود، من این را رد می‌کنم، شهروند امریکایی نبود. موضوع از طریق نهادهای امنیتی جدی پیگیری می‌شود".

هنوز علت این آدم‌ربایی روشن نشده است.

در حدود یک ماه گذشته، این دومین واقعۀ آدم‌ربایی درکابل است، به تاریخ ۳۱ ثور در یک رویداد مشابه، افراد مسلح ناشناس، یک زن آلمانی را در ساحۀ دارالامان کابل با یک محافظ افغان وی به قتل رساندند، و یک زن فنلندی را با خود بردند.

هنوز از سرنوشت افراد ربوده شده هیچ اطلاعی در دسترس رسانه‌ها قرار نگرفته است.

XS
SM
MD
LG