لینک های دسترسی

Breaking News

نبی: امیدوارم در جام جهانی خوب بدرخشیم 


محمد نبی عیسی‌خیل، کپتان تیم ملی کرکت افغانستان در نخستین نشست خبری رسمی‌اش گفت که کپتانی کار دشوار است، اما او امیدوار است که بازیکنان افغان در جام جهانی بازی‌های ۲۰ اوورهٔ امارات متحدهٔ عرب، خوب بدرخشند.

شورای بین المللی کرکت پیش از آغاز جام جهانی با کپتان‌های تیم‌های ملی نشست‌های خبری را برگزار می‌کند و امروز کپتان‌های تیم‌های بنگله‌دیش، افغانستان و پاپوانیوگینی دعوت شده بودند.

محمد نبی که به دنبال کنار رفتن راشد خان از کپتانی تیم ملی دوباره به این سمت گماشته شده است اظهار امیدوار کرد که تیم افغانستان بتواند به دور اخیر این جام برسد، اما او واضح نکرد که هدف‌اش دور نیمه‌نهایی است یا نهایی.

راشد خان به دلیل آنچه که او "عدم مشوره در ترتیب و تنظیم تیم ملی برای جام جهانی" خواند از سمت‌اش کنار رفت.

آقای عیس‌خیل افزود: "بسیار هیجانی استم که منحیث کپتان بازی می‌کنم. تیم ملی فوق‌العاده است. بیشتر از یک ماه است که آمادگی می‌گیرد. ویزهٔ بازیکنان به وقت صادر نشد، اما باآنهم آنان در قطر تمرین کردند."

با آنهم او علاوه کرد که بازیکنان افغان در گذشته در امارات متحدهٔ عرب بازی کرده اند و با آب و هوایی این کشور بلد اند.

جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره سال ۲۰۲۱ قرار است به روز یک‌شنبه ۱۷ اکتوبر (۲۵ میزان) در امارات متحدهٔ عرب راه اندازی شود که در آن، به شمول افغانستان ۱۶ تیم رقابت می‌کند.

افغانستان با هند، پاکستان و نیوزیلند در یک گروپ قرار گرفته است و نخستین بازی‌اش را به تاریخ ۲۵ اکتوبر انجام خواهد داد. تا حال واضح نیست که افغانستان با کدام تیم مقابل خواهد شد.

XS
SM
MD
LG