لینک های دسترسی

Breaking News

ملی پوشان کرکت افغانستان در لیگ بنگله دیش بازی می کنند


بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان در لیگ بنگله دیش
بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان در لیگ بنگله دیش

بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان غرض شرکت در لیگ کرکت بنگله دیش که قرار است شنبه، چهارم نومبر آغاز گردد، به آن کشور رفته اند.

این نخستین بار است که پنج بازیکن ملی پوش کرکت افغانستان در رقابت های تجارتی خارجی شرکت می کنند. پیش از این راشد خان و محمد نبی عیسی خیل در لیگ برتر هند و وست اندیز حضور یافته بودند.

اینبار بر علاوۀ محمد نبی و راشد خان، سمیع الله شینواری، نجیب زدران و ظاهر در رقابت های تجارتی کرکت بنگله دیش بازی خواهند کرد.

نجیب زدران و ظاهر، برای نخستین بار در رقابت های خارجی حضور میابند. نبی عیسی خیل، راشد خان و سمیع الله شینواری، پیش از این نیز در لیگ کرکت بنگله دیش شرکت کرده بودند.

محمد نبی و راشد خان در تیم کومیلا واریرز، سمیع الله شینواری و ظاهر در رنگپور رایدرز و نجیب زدران با تیم کرکت چیتگان ویکینگز، بازی خواهد کرد.

راشد خان این تصویر را که در آن بتلر ملی پوش انگلستان و نبی عیسی خیل دیده می شوند، در صفحۀ تویتر خود نشر کرده است
راشد خان این تصویر را که در آن بتلر ملی پوش انگلستان و نبی عیسی خیل دیده می شوند، در صفحۀ تویتر خود نشر کرده است

نجیب زدران نیز کابل را ترک کرده و بورد کرکت افغانستان می گوید که به زودی به بنگله دیش خواهد رسید.

در نخستین روز رقابت های لیگ برتر کرکت بنگله دیش که شنبه آغاز خواهد شد، تیم رنگپور رایدرز به مصاف راجشاهی کنگز خواهد رفت و احتمال دارد سمیع الله شینواری و ظاهر خان، در آن رقابت بازی کنند.

افغانستان در سال روان میلادی، عضویت دایمی شورای بین المللی کرکت را به دست آورد و برخی بازیکنان این تیم در رقابت های تجارتی جهانی کارکردگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

محمد نبی عیسی خیل و راشد خان که در لیگ برتر کرکت هند و وست اندیز خوب درخشیدند، قرار است در ماه جنوری در رقابت های تجارتی آسترالیا نیز بازی کنند.

این بازیکنان می گویند که با حضور در رقابت های بین المللی، می توانند تجارب بیشتر کسب کرده و آموخته هایشان را در میدان های ملی با سایر ملی پوشان افغان شریک سازند.

XS
SM
MD
LG