لینک های دسترسی

Breaking News

رئیس جمهور غنی، حملات در فرانسه را هولناک خواند


 حملات شب گذشته در شهر پاریس جان ۱۵۳ نفر را گرفت.
حملات شب گذشته در شهر پاریس جان ۱۵۳ نفر را گرفت.

محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان حمله تروریستی شب گذشته در شهر پاریس پایتخت فرانسه را محکوم کرده و آن را جنایت هولناک خوانده‌ است.

براساس اعلامیه ارگ ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی گفته است که تروریسم بین‌المللی با جنایات نابخشودنی به کشتار بی‌رحمانه و بزدلانه مردم بی‌ گناه در سراسر کشورهای جهان ادامه می‌دهند.

درپیام رییس جمهور غنی آمده است "کشتار بی رحمانه شهروندان پاریس نمایانگر این است که تروریستان مرز نمی شناسند و دشمن تمام بشریت می باشند".

کشتار بی‌ رحمانه شهروندان شهر پاریس، پایتخت فرانسه نمایانگر این است که تروریستان مرز نمی‌شناسند و دشمن تمام بشریت هستند."

همچنان رئیس جمهور غنی طی یک نامه ای به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه، مراتب همدردی و تسلیت خویش را ابراز کرده است.

در این نامه آمده است" مردم افغانستان بیشتر هر کشور دیگری از سالهای زیادی بدینسو قربانی تروریزم اند و درد و رنج مردم فرانسه را احساس می کنند و در غم و اندوه خانواده های قربانیان خود را شریک می دانند".

در این نامه نگاشته شده است که مردم افغانستان در این روز سخت و دشوار در پهلوی مردم فرانسه ایستاده اند.

رئیس جمهورغنی، تروریزم را یک تهدید مشترک برای تمام کشور های منطقه و جهان خواند و یکبار دیگر بر مبارزه مشترک و جدی علیه این پدیده شوم و مرگبار تاکید کرد.

در این نامه، رئیس جمهور، مراتب تسلیت و همدردی خود را به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه، خانواده های قربانیان و مردم فرانسه، ابراز کرده است.

همچنان عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه افغانستان امروز به نمايندگى ازحکومت و مردم افغانستان مراتب تسليت و تأثر عميق دولت و مردم افغانستان را به سفير فرانسه جين ميشل مارلود مقیم کابل ابراز داشت.

براساس اعلامیه ریاست اجرائیه افغانستان، عبدالله عبدالله حملات هراس افگنانه در پاريس را شدیدآ تقبح کرده است.

آقای عبدالله گفته است"رياست اجراييه دولت جمهورى اسلامى افغانستان اين حملات تروريستى را به شدت محكوم مي كند وآن را يك جنايت تمام عبار عليه بشريت ومايه ننگ و نفرت مسلمانان ودر تضاد آشكار با ابتدائى ترين دستورات اديان آسمانى دانسته، بر ضرورت مبارزه مشترك جهانى با اين آفت تباه كننده وسرطان قرن ٢١ تاكيد مى كند."

براساس گزارشات حملات تروریستی شب گذشته در شهر پاریس پایتخت فرانسه جان ۱۵۳ نفر را گرفت وهمچنان در این حملات در حدود ۲۰۰ تن دیگر را زخمی شده اند.

XS
SM
MD
LG