لینک های دسترسی

Breaking News

عبدالله عبدالله: درهلمند ناامنی و مشکلات زیادی وجود دارد


عبدالله عبدالله: درهلمند ناامنی و مشکلات زیادی وجود دارد
عبدالله عبدالله: درهلمند ناامنی و مشکلات زیادی وجود دارد

دراین اواخر عبدالله عبدالله رهبر ایتلاف ملی به رسانه ها گفته بود که درهلمند ناامنی و مشکلات زیادی وجود دارد، تاحدی که حتی مردم این ولایت مناقشات خویش را درکویته پاکستان با طالبان مسلح، حل وفصل می کنند.

مسوولین ولایت هلمند در واکنش به این اظهارات می گویند که آقای عبدالله بدون اینکه این ولایت را ازنزدیک مشاهده کند و خود را از اوضاع این ولایت آگاه سازد، حرف های دوراز حقیقت گفته است.

محمد گلاب منگل والی هلمند به روز جمعه در نشستی، این اظهارات آقای عبدالله عبدالله را بی اساس خوانده افزود که این بیانات بی انصافی به عملکرد های عساکر افغان می باشد که در تامین امنیت این ولایت تلاش کرده اند.

"حرف های وی در حقیقت بی انصافی به نیروهای مسلح قهرمان افغانستان، به قربانی های پولیس، اردو و امنیت ملی و هم به قربانی و تلاش های مردم افغان می باشد که در چهار سال گذشته برای امنیت ولایت هلمند ودر بخش های حکومتداری و تامین عدالت و در بخش های دیگر تلاش کرده اند. این جفای بزرگی در برابر قربانی های آنان بوده و به یک سیاستمدار نمی زیبد که تا این حد دور ازانصاف حرف زند."

وی افزود ولایت هلمند شاهد تغييرات بسياربزرگ و مثبت ميباشد كه دراین عرصه به ميان آمده است. در اکثر ولسوالی های این ولایت سیستم عدلی به طورکامل فعال بوده و در روشنی قانون اساسی و اسلامی در بین مردم فیصله می کند.

وی اظهار اميد واری کرد که آقاى عبدالله عبدالله اين گفته ها واظهاراتی را كه درمورد هلمند ارايه كرده است، پس بگيرد.

این در حالی است که به گفته مسوولین، به غیر از دو ولسوالی، دولت در تمام ولسوالی های آن ولایت حاکمیت داشته و اداره های دولتی خدمات خویش را به مردم عرضه می کنند.

XS
SM
MD
LG