لینک های دسترسی

Breaking News

تیم کرکت افغانستان در فاینل بازیهای المپیک آسیا


afghanistan cricket
afghanistan cricket

بورد کرکت افغانستان می گوید، تیم کرکت افغانستان در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم هانگ کانگ توانست به مرحله نهایی بازی های آسیایی برسد.

بازی نهایی قهرمانی کرکت المپیک آسیا فردا برگذار میشود و بورد کرکت افغانستان می گوید که در مرحله نهایی تیم کرکت افغانستان با رقیب سریلانکایی اش مقابله خواهد کرد.

تا حال تیم کرکت افغانستان دو بازی را انجام داده است که تیم های هانکانگ و نیپال را شکست داده است.

قابل یاد آوریست که بازی های المپیک آسیايی هر چهار سال بعد برگذار میشود. ورزشکاران افغان در بازیهای کنونی المپیک آسیایی در یازده رشته ورزشی حضور دارند.

تیم کرکت افغانستان چهار سال قبل در خلال مسابقات آسیایی به مقام دوم نایل شده بود.

مسابقه نهایي لیگ برتر فتبال افغانستان

از سوی دیگر قرار است فردا مسابقه نهایی لیگ برتر فوتبال در کابل برگذار گردد. فدراسیون فوتبال افغانستان می گوید که تیم های شاهین آسمايی و عقابان هندوکش از جمله تیم های استند که توانستند به مرحله نهایی بازی های لیگ برتر برسند.

یوسف کارگر مربی تیم ملی فوتبال افغانستان می گوید، پس از آنکه تیم ملی فوتبال را منحل اعلان کردند، بازیکنان جدیدی را به تیم ملی فوتبال افغانستان از لیگ برتر انتخاب خواهند کرد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال میان هشت زون افغانستان از یک ماه بدینسو در کابل جریان دارد.

قابل یادآوریست که مسابقه نهایی لیگ دختران نیز قرار است فردا در کابل برگذار شود. این مسابقات میان چهار ولایت از دو هفته بدینسو در کابل جریان داشت.

این سومین سالیست که بازی های لیگ برتر فوتبال در کابل راه اندازی می گردد. فدراسیون فوتبال افغانستان می گوید که قرار است سال های آینده این بازی ها را به شکل رفت و برگشت میان تیم های لیگ برتر در ولایت نیز برگذار نمایند.

XS
SM
MD
LG