لینک های دسترسی

Breaking News

صدراعظم هند بازی "محمد نبی و راشدخان" را ستود


راشد خان و محمد نبی، دو بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان در لیگ برتر کرکت هند
راشد خان و محمد نبی، دو بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان در لیگ برتر کرکت هند

صدراعظم هند در ملاقات با رئیس جمهور غنی در دهلی جدید، از کرکت افغانستان ستایش به عمل آورده و با یاد آوری از "نام های راشد خان و محمدنبی، شرکت آنان را در رقابت های لیگ برتر کرکت هند، ستود."

شیدا محمد ابدالی، سفیر افغانستان در هند با بیان این مطلب به صدای امریکا گفت که نرندرا مودی تعهد کرد که کشورش همکاری هایش را در عرصۀ کرکت با افغانستان ادامه خواهد داد.

آقای ابدالی گفت که آقای مودی در ملاقات ویژه با رئیس جمهور محمد اشرف غنی- که برای انجام سفر یک روزه به هند رفته بود، ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد حضور بازیکنان کرکت افغانستان در رقابت های لیگ برتر هند باشد.

محمد نبی و راشد خان، دو بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان در سال ۲۰۱۷ در لیگ برتر کرکت هند شرکت کرده و خوب درخشیدند.

آقای ابدالی این موضوع را در صفحۀ تویتر خود نیز نگاشته است.

راشد خان در صحبتی به صدای امریکا گفت که سازمان دهندگان آی پی ال، به او اطمینان داده اند که در رقابت های آن لیگ، فرصت بازی به وی داده خواهد شد.

بورد کرکت هند، به خاطر ناامنی های روان در افغانستان، یک میدان کرکت را در اختیار بورد کرکت افغانستان قرار داده تا رقابت های بین المللی خود را در آن انجام دهد.

از جانب دیگر، به گفتۀ سفیر افغانستان در هند، وزارت داخلۀ هند مصمم است یک فلم مستند را در بارۀ زندگی محمد نبی و راشد خان تهیه کند.

افغانستان در سال روان، عضویت دایمی شورای بین المللی کرکت را کسب کرد که پیروزی ها و کارکردگی های بازیکنان این تیم در میدان های بین المللی، تعجب اکثر علاقمندان و مبصرین کرکت را برانگیخته است.

بورد کرکت افغانستان با راه اندازی رقابت های "شش دوش" تلاش کرد حضور بازیکنان فعلی و پیشین کشور های عمدۀ جهان کرکت را در آن لیگ بیشتر سازد.

همین اکنون، ده ها بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان در هند مصروف انجام تمرینات می باشند.

XS
SM
MD
LG