لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی کرکت افغانستان درگیر جنجال های داخلی


رقابت‌های جام جهانی کرکت برای تیم ملی افغانستان پس از آن روز چهارشنبه ۱۹ جون (۲۹جوزا) بیشتر بحرانی شد که مربی و مسوول کمیتۀ گزینش بازیکنان تیم ملی، همدیگر را به ایجاد تنش‌ها متهم کردند.

دولت احمدزی، مسوول کمیته گزینش بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان، فل سیمنز مربی وست اندیزی این تیم را مسوول شکست‌های پیهم این تیم عنوان کرد.

آقای احمدزی گفت که آقای سیمنز نتوانسته تیم را به گونه مناسب برای انجام رقابت‌های جام جهانی آماده کند.

اما آقای سیمنز تعهد کرد که پس از پایان جام جهانی در مورد تمامی مشکلات، به شمول تصمیم جنجال برانگیز انتخاب کپتان جدید در یک وقت حساس صحبت خواهد کرد.

او در یک تویت نوشته است: "در پایان جام جهانی به مردم افغانستان در مورد نقش آقای دولت احمدزی در آمادگی‌های ما و کنار زدن اصغر افغان معلومات خواهم داد."

اصغر افغان زمانی از سمت کپتانی تیم ملی کرکت افغانستان کنار زده شد که کمتر از دوماه به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده بود.

تیم ملی افغانستان در بیرون از میدان ورزشی نیز زمانی با مشکلات دیگر دست و گریبان شد که شب دوشنبه برخی از بازیکنان این تیم در یک رستوران درگیر یک مشاجره شدند؛ مشاجره‌ای که با پا درمیانی پولیس رفع شد.

گفته شده است که برخی از بازیکنان تیم ملی به دلیل اینکه بدون مشوره از آنان فلم گرفته می‌شد اعتراض کردند.

چندی پیش ناوقت شب از بازیکنان تیم ملی پاکستان نیز فلم گرفته شده بود. پس از شکست پاکستان در مقابل هند، آن نوار ویدیویی باعث به میان آمدن انتقادات زیادی شد که گویا بازیکنان به اندازۀ کافی استراحت نمی‌کنند که این عمل باعث خستگی آنان در میدان رقابت شده و در نهایت باعث شکست شان می‌شود.

افغانستان اکنون یگانه تیمی است که پیهم در پنج رقابت شکست خورده و هیچ امتیازی کسب نکرده است.

قرار است افغانستان به روز شنبه ۲۲ جون (۲ ثور) با تیم ملی هند مصاف دهد.

در رقابت های بعدی تیم ملی افغانستان با تیم های ملی بنگله دیش، وست اندیز و پاکستان مصاف خواهد داد.

XS
SM
MD
LG