لینک های دسترسی

Breaking News

شش مدال طلا کمایی ورزشکاران افغان در مسابقات هند


ورزشکاران افغان در مسابقات ورزشی کشورهای جنوب آسیا در هند تا روز یکشنبه موفق به کسب ۲۸ مدال شدند که شش مدال طلا شامل آن است.

افغانستان پنج مدال طلا در رشته ورزشی تکواندو و یک مدال طلا در رشته ورزش رزمی ووشو کسب کرده است. سمیه غلامی، اولین دختر تکنواندوکار افغان نیز در این مسابقات مدال طلا کسب کرد.

روح الله نیکپا، تکواندوکار افغانستان با شکست رقیب پاکستانی اش در این مسابقات مدال طلا را برای افغانستان کسب کرد. محمود حیدری ورزشکار دیگر افغان و شماری دیگر از تکواندوکاران افغان نیز مدال طلا کسب کردند.

ظاهر اغبر، رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان که به همراه ورزشکاران افغان به هند سفر کرده است در صحبت تلفونی با صدای امریکا گفت که به همکاری کمیته المپیک هند ۲۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کند.

آقای اغبر گفت ۱۵ فدراسیون ورزشی افغانستان در این مسابقات ورزشی شرکت کرده است. او گفت که در مسابقات امروز یکشنبه تکواندوکاران افغان سه مدال طلا کسب کردند.

شرح بیشتر نتایج مسابقات و جایگاه افغانستان در این مسابقات را در مصاحبه رادیویی با آقای اغبر بشنوید.

please wait

No media source currently available

0:00 0:06:26 0:00
لینک دانلود
  • 16x9 Image

    محمد احمدی - واشنگتن

    محمد احمدی از سال ۲۰۰۷ به کار در رادیو صدای امریکا در واشنگتن آغاز کرد. او از سال ۲۰۰۱ کار خبرنگاری را به حیث گزارشگر آزاد رادیو صدای امریکا آغاز کرد و در ایران و شهرهای مختلف افغانستان گزارشگر بود. محمد احمدی یک سال گزارشگر تلویزیون آشنا صدای امریکا در کابل نیز بود.

XS
SM
MD
LG