لینک های دسترسی

Breaking News

کمپاین جمع آوری معتادان سایر ولایات در هرات


این برنامه از سوی شورای اجتماعی جوانان ولایت هرات به همکاری ریاست ترانسپورت و قوماندانی امنیه ، در این ولایت غربی برگزار شده است.

قرار است که در این برنامه بیش از یک هزار فرد معتاد به مواد مخدر از سطح شهر و نواحی هرات جمع آوری شوند و به ولایت های شان انتقال داده شوند.

مسوولان ریاست مبارزه با مواد مخدر هرات می‌گویند که در مرحله نخست ۱۰۰ تن از این معتادان جمع آوری شده و به همکاری ریاست ترانسپورت زمینی به گونه رایگان به ولایت های شان انتقال داده می شوند.

غلام جیلانی دقیق رئیس مبارزه با مواد مخدر هرات می‌گوید که دولت در تلاش است تا با استفاده از این برنامه، معتادان سایر ولایات را که در هرات زندگی می کنند شناسایی و به نزد فامیل های شان انتقال دهند.

اعضای کمیسیون شناسایی و جمع آوری معتادان در هرات که از یک ماه به اینسو کار خود را آغاز کرده اند ؛ تاکید میورزد که روند انتقال معتادان به ولایت های شان همچنان ادامه خواهد یافت.

بیشتر معتادان حاضر در هرات،باشنده گان ولایات مرکزی افغانستان اند.

این افراد می گویند به دلیل نداشتن پول توان رفتن به ولایت های شان را نداشتند و سال ها می شود که در بی سرنوشتی به سر میبرند.

پیش از این نیز شورای اجتماعی جوانان هرات، بیش از ۱۵۰۰ فرد معتاد به مواد مخدر را در هرات جمع آوری و جهت تداوی به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کرده بودند.

کمپاین جمع آوری معتادان سایر ولایات در هرات
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:41 0:00

XS
SM
MD
LG