لینک های دسترسی

Breaking News

جلوگیری از قاچاق ۱۷۰ کیلوگرام هیرویین به کشور ایران


مسوولین امنیتی ولایت هرات می گویند این مقدار مواد مخدر در جریان دو عملیات کشفی از بندر اسلام قلعه این ولایت بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

عبدالاحد ولی زاده سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت هرات می گوید ۴۰ کیلوگرام هرویین را زمانی از نقطه صفری بین کشور ایران و افغانستان کشف و ضبط نمودند که قراربود توسط یک موتر باربری به کشور ایران انتقال داده شود.

آقای ولی زاده می گوید این مقدار هرویین، توسط قاچاقبران به شکل ماهرانه در بین یک موتر تیلر جاسازی شده بود که بعد از شناسایی، جهت تحقیقات بیشتر به لابراتوار مرکزی مبارزه با مواد مخدر ارسال شده است اما در پیوند به این قضیه تا بحال کسی بازداشت نشده است.

سخنگوی قوماندانی امنیه هرات همچنان از بازداشت دو باشنده اصلی ولایت نیمروز در بندر اسلام قلعه این ولایت به اتهام قاچاق مواد مخدر خبر میدهد.

عبدالاحد ولی زاده می گوید این افراد ۱۳۰ کیلوگرام هرویین را که چندی قبل به شکل ماهرانه داخل سنگ های مرمر جاسازی کرده و قصد انتقال آن به کشور ایران را داشتند، در جریان یک عملیات کشفی از سوی کارمندان مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات دستگیر شدند.

جلوگیری از قاچاق هیرویین به کشور ایران
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:46 0:00

دو هفته پیش نیز سربازان پولیس سرحدی در غرب افغانستان ۲۵۴ کیلو گرام مواد مخدر نوع شیشه و کریستال را از بندر اسلام قلعه ولایت هرات کشف و ضبط نمودند که قرار بود به کشور ایران انتقال داده شود.

XS
SM
MD
LG