لینک های دسترسی

Breaking News

نوع خوراک معتادان در ولایت هرات


افراد معتاد به مواد مخدر، در کنار استعمال انواع مخدرات، نیاز به مواد خوراکی و غذا دارند اما اکثریت شان شب و روز شانرا با شکم گرسنه سپری میکنند.

شماری از معتادان در ولایت هرات می گویند بیشتر اوقات شب و روز خود را گرسنه سپری میکنند و هیچ غذایی نمیابند تا شکم خود را سیر کنند.

این معتادان می گویند وقتی مواد مخدر استفاده میکنند به شدت گرسنه میشوند و نیاز به مواد غذایی پیدا میکنند اما بیشتر اوقات تنها غذایی که میتوانند برای رفع گرسنگی خود پیدا کنند تنها نان خشک است.

افراد معتاد به مواد مخدر همچنان می گویند برای اینکه بتوانند زنده بمانند همه روزه در کنار سطل های آشغال میروند و در بین زباله های تولید شده از سوی شهروندان برای خود بدنبال مواد خوراکی میگردند.

شماری ازاین معتادان همچنان می گویند گهگاه مجبور میشوند برای بدست آوردن غذای بهتر به درب رستورانت های شهر رفته و منتظر بمانند تا از غذاهای باقی مانده مردم در رستورانت ها استفاده کنند.

نوع خوراک معتادان در ولایت هرات
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:02 0:00

با اینکه گهگاه شماری از شهروندان افغان ، بسته های مواد غذایی را بعنوان خیرات به تعدادی از معتادان در سطح شهر هرات توزیع میکنند اما افراد معتاد به مواد مخدر از حکومت میخواهند تا با فراهم نمودن یک سرپناه برای آنان به وضعیت خوراک آنها نیز توجه شود.

بر اساس تحقیقات داکتران صحی ؛ اعتیاد به مواد مخدر سبب افزایش نیاز های خوراکی افراد معتاد میشود که اگر به آن توجه نشود باعث خواهد شد تا آسیب های جدی جسمی به این افراد وارد شود.

XS
SM
MD
LG