لینک های دسترسی

Breaking News

عظیمی‫: اعتیاد در افغانستان سونامی خاموش است


سلامت " عظیمی " وزیر مبارزه علیه مواد مخدر, استفاده از مواد مخدر و پدیده اعتیاد را سونامی خاموش خواند و مبارزه علیه این معظل را مستلزم کار همگانی بیان کرد.

وی در حالی به این مسایل اشاره نمود که در نشست مردم شهر شبرغان در مقر مقام ولایت شرکت نموده , ساختمان اداره مبارزه علیه مواد مخدر این ولایت را افتتاح کرد.

خانم عظیمی گفت : وزارت مبارزه علیه مواد مخدر مصمم است تا با تشریک مساعی سایر وزارت ها در برابراین پدیده مبارزه نماید و برای جلوگیری از اعتیاد راه های حل مناسب را جستجو کند.

موصوف در قسمتی از صحبت هایش گفت :”جلوگیری از کشت و ترافیک مواد مخدر توسط یک یا دو اداره ممکن نیست بلکه در این راستا همه مردم مسوولیت و وظیفه دارند تا دست بدست هم داده کار مشترک را انجام دهند “.

خانم عظیمی میگوید : پدیده اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در کشور ما منحیث یک سونامی خاموش در حال شیوع و تکثیر است که خطر قابل ملاحظه را متوجه زنده گی انسان ها نموده است.

عبدالمجید " صمیم " یکتن از باشنده گان شهر شبرغان که پیشه دهقانی دارد گفت : درگذشته ها برای دهاقین بخاطر جلوگیری از کشت خشخاش تخم های بذری گندم و سایر حبوب توزیع میشد .

وی سپس با هیات رهبری مقام ولایت ساختمان اداره مبارزه علیه مواد مخدر را با قطع نوار افتتاح نمود .

ساختمان اداره مبارزه علیه مواد مخدر جوزجان
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:21 0:00

زرغونه " هاشمی " ریس اداره مبارزه علیه مواد مخدر ولایت جوزجان گفت : ساختمان این اداره در ساحه نیم جریب زمین به ارزش یازده میلیون افغانی از بودجه وزارت مبارزه علیه مواد مخدر, طور پخته و اساسی در دو طبقه اعمار گردیده که دارای دفاتر کاری , سالون کنفرانس , آشپزخانه , تشناب های عصری و سایر ملحقات ضروری میباشد .

وی افزود : با اتمام کار این ساختمان تمام مشکلات اداری ما از ناحیه نبود یک مکان مناسب برای پیشبرد امور مربوط رفع شده , در حالیکه ما قبلا برای پیشبرد کارهای خود ار ساختمان های کرایی استفاده میکردیم.

XS
SM
MD
LG